Skocz do zawartości

Zdjęcie

[TUT] Jak poprawnie wysłać ticketa

- - - - -

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
JustMe

JustMe

    VIP

  • Użytkownik
  • 4 postów
Reputacja: -25
Neutralny
Wiele osób ma problem z wysłaniem ticketa bądź jego poprawnym uzupełnieniem.
Dlatego powstaje ten mały tut.

Aby wysłac ticketa wchodzmy na :

>> http://pandoramt2.pl/ticket/ <<

na tej stronie możemy napisać nowe zgłoszenie badź sprawdzic status już wysłanego.

Przy zakładaniu nowego zgłoszenia podajemy :

*imię
* email na który ma zostać wysłana odpowiedź
* wybieramy i wpisujemy temat (WAŻNE!! temat ma byc konkretny! np. hasło do magazynu, zmiana maila itp. reszte informacji podajecie w wiadomości.)
* wpisujemy wiadomość (im krótsza i bardziej zwięzła tym lepiej. Piszemy konkrety.)

Kilka przydatnych szablonów wiadomości:

SPRAWY ZWIAZANE Z IS:

brak zwrotnego sms z kodem:

reklamacje kierujemy na >> http://dotpay.pl/reklamacje/ <<
(WAŻNE!! Administracja nie odpowiada za zwrotne sms, reklamacje rozpatruje firma która prowadzi usługe czyli własnie dotpay)

brak SM (kod jest niepoprawny)

* login z gry (nie mylić z nickiem)
* zwrócony kod sms
* datę otrzymania kodu

brak przedmiotu z IS:

* login z gry (nie mylić z nickiem)
* datę zakupu w is
(WAŻNE!! Jeśli otrzymałeś szkatę z is i po jej otwarciu nie widzisz przedmiotu to pobierz najnowszego klienta, bądź łatkę jeśli takowa jest.)

brak pierścienia expa/ rękawicy złodzieja/szczęsliwej monety:

(WAŻNE!! pierścień/rękawica/moneta aktywuje się sam!! po zakupie odczekajcie chwile i relognijcie żeby pierścień zaczął działać. Jest on widoczny w lewym górnym rogu jako mały kwadracik (w tym samym miejscu widać jakie mamy włączone skile etc.) Wartości pierścienia/rękawic/monet nie sumują się!!


SPRAWY DOTYCZĄCE GRY:


zmiana hasła do dozorcy/do konta, zmiana maila:


*id(nie mylić z nickiem)
*adres email do którego konto jest przypisane (WAŻNE!! bez prawidłowego adresu zmiana czegokolwiek jest niemożliwa. Jest on konieczny do pełnej weryfickaji konta.)
* w przypadku zmiany maila podajemy mail na który ma zostać zmieniony stary adres.

Zgłoszenie cheatera:

*nick gracza łamiącego regulamin
*dowód (ss lub demo)
(WAŻNE!! na dowodzie nick gracza musi być czytelny; dodatkowo screeny nie mogą być edytowane, musi być widoczna nazwa serwera)



>>>>CZEGO NIE PISAĆ<<<<


1. Kradzież konta
Każdy gracz sam odpowiada za swoje konto. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za eq/transakcje/konta graczy.
(WAŻNE!! Administracja nigdy nie poprosi o Twoje hasło!! wiadomości od GMa są poprzedzone prefixem [GM].
Lista członów Teamu jest dostępna na forum: >>> http://www.pandoramt...s-GM-PandoryMT2 <<<
2. Pytania dotyczące gry typu gdzie expić, gdzie wydropić. Od takich pytań jest forum.
3. Czy serwer jest on (w wypadku jakichś problemów technicznych). Administracja to też ludzie. Admin na reakcje potrzebuje chwili. Restart serwera tez trochę trwa. Gdy jest już wiadomo w czym problem i ile zajmie jego rozwiązanie zostaniecie o tym poinformowani na forum!)

>> NIE OCZEKUJCIE ODPOWIEDZI NA TICKETY DOTYCZĄCE TRZECH WYŻEJ WYMIENIONYCH PKTÓW!!<<
to najzwyklejsza strata czasu dla Administracji. Skradzionego eq nie da sie odzyskac!!


PRZYPOMINAM!!:

* Administracja nie rozdaje itemów ( mleka, ryżu, kaszy ani innych artykułów spożywczych też nie!!)
* Kontakt z Administracja odbywa sie wyłącznie poprzez Centrum Zgłoszeń lub PW w grze (nikt nie dostanie gg, nr tel, adresu, ani nawet zaproszenia na fb badź nk)
* Rekrutacja na GM'a jest zamknięta, jeśli kiedykolwiek będzie otwarta to stosowna informacja pojawi sie na forum!
* Administracja nie organizuje priv eventów (nawet z okazji urodzin)!


Na koniec dodam jeszcze żebyście nie powielali ticketów. Odpowiedzi piszcie w zgłoszeniu ktorego owa odpowiedż dotyczy. tickety typu 'pisze po raz trzeci' 'odpowiedz do gma' itp wylądują w koszu. Szukanie ticketów których owa odpowiedź dotyczy to strata czasu.
  • -19




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych