Skocz do zawartości

Rebella

Rebella

Rejestracja: 19 lut 2012
Poza forum Ostatnio: 21 lis 2014 22:53
*****

#2765518 GoodAngelss Oficjalna prezentacja

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 10 październik 2014 - 12:23

Dzojnt cwelu j**any zamknij morde  :D

Polecam bo k**wa Kejti aka moja proca

 



Wiem, że mnie kc <3 XDD 

Polecam bo Kejti xD

I Zip'ek :D

 


  • -2


#2765464 AleZbiciexD

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 10 październik 2014 - 10:30

Powodzenia.


  • -1


#2814707 ✖ BujajSię zaprasza!

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 01 listopad 2014 - 00:54

Polecam, bo Krzysieg.  :D


  • -1


#2843018 Sura 250

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 11 listopad 2014 - 17:11

Polecam.  ;)


  • -1


#2627287 Ninja - Asysta Wskazana

Napisane przez Xetaten w 15 sierpień 2014 - 00:14

Na samym poczatku dodam ze taki ekwipunek zostal opracowany i sprawdzony przezemnie.
Ok to zaczynajmy
Celem glownym ninji w takim ekwipunku jest zabijanie dps'ow bądz osob ktore odeszly z glownej bitwy bo mialy malo hp  ale nie lataniem za nimi jak jakies dałny ze sztyletami tylko stojac spokojnie w wyznaczonym polu i napie*dalanie w nich z kruka
Przejdzmy do ekwipunku:
Bron
Polecam kruka sr 50+ z 15 na omdleniem szyciem i kretem/otruciem
Kd woja ninji sury/ woja ninji szycie

Zbroja
Tutaj nie ma znaczenia czy stal zbroja na 1 lv czy inna wazne sa bony:
-15 miecze
-15 sztylety
2khp
-50 atak
-15 dzwony

Buty polecam skorzane
2 k hp
15 miecze
15 sztyle
15 omdlenie
15 dzwony/10 kryt

Helm najlepiej smoka(wbudowane 14% na trucie)
8trucie
10lud
20 regenka pz
Odp magia 15
Odp na ogien

Tarcza zaglady
Nno
Zreka
15 odbicie ciosu
Lud 10
Nns/wit

Bransa diaxowa
2k hp
15 magia
15 do pz
10 lud
Odp ogien

Kolce diax
4x15
10 lud

Naszyjnik diax
15 miecze
15 sztyle
2k hp
15 omdlenie
10 kryt

Teraz 6/7
Ja osobiscie polecam zrobic 4 itemki 250 ataku/ 10 szycie i 4 itemki 250 ataku/10 kryt
Co hit wchodzi nam szycie i kryt
Zanim zaczniecie minusowac bo wprowadzilem pewnego rodzaju nowosc sami sprawdzcie taki ekwipunek z tym sposobem gry
+ takie eq swietnie sprawdza sie na wypadach na inne krolestwa, wystarczy stac blisko kolka
+Polecam grac dziewczyna poniewaz ma szybsze hity albo pobrac w zakladce download naprawiony bug
+ chakry sr55 z omdleniem moga nam sie przydac jezeli jakis bodziak dagger lub szaman beda chcieli sprobowac swoich sil z nami ( olsnil mnie Matiass)
+ do takiego ninji nie zabardzo przydadza nam sie skille dagera dlatego polecam zrobich archera, jezeli ktos bedzie zblizac sie w nasza strone mamy skill ktory daje nam chyba +60 speedza i trujaca strzale ktora i truje i omdlewa no i oczywiscie jezeli je*niemy w jakiegos mentala/archera ognista i pare hitow na 100% padnie


  • 10


#2538458 Złote nooby Pandory.

Napisane przez OKs w 19 lipiec 2014 - 14:54

Co tu duzo pisac.

Dojrzalość i kultura jednego z członków Lipton (nie, nie mam nic do tej gildii , nawet szanuje niektorych z jej członkow)

 

Zdjęcie TUTAJ

 


  • 1


#2450320 EQ na Ninja Dagger (Pod Grupę) by Trawka <3

Napisane przez Ciasteczkowy  w 22 czerwiec 2014 - 20:27

                                   Witam tak jak up chciałbym pokazać jak ma wyglądać EQ Dagger pod Grupę 
 

 

1 . Hełm :  Skórzana Maska +0 
~ 8/5% trucie 
~ 10% Silny przeciwko ludziom 
~ 15% Odp, na Magię 
~ 20% Regeneracja PŻ
~ 15% Szybkość Ataku 

 

 

 

2 . Skrzydła Demona Chakr +9 

~ Średnie Obrażenia 50+
~ 15% Szansa na Omdlenie 
~ 10% Szansa na przeszywające uderzenie 



3 . Ubranie Czarn . Wiatru +9
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną 
~ 15% Odporność na Sztylety 
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 2000 HP



4. Skórzane Buty +9 
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Dzwony 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną
~ 15% Szansa na Omdlenie
~ 2000 HP



5 . Tarcza Smoka +9 ( Na 61 Lv )
~ 15 Siła 
~ 15 Zręczność
~ 15% Szansa na odbicie Ciosu
~ 10% Silny przeciwko ludziom
~ Odporność na Omdlenie



6 . Diamentowa Bransoleta +9
~ 10% Silny przeciwko ludziom
~ 15% Odporność na Magię
~ 10% Szansa na przeszywające uderzenie 
~ 15% Odporność na Wiatr 
~ 2000 HP 


7 .  Kolczyki Smoka/Diamentowe +9  
~ 15% Odporność na Miecze
~ 15% Odporność na Bron Dwuręczną
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 15% Odporność na Strzały

~ 15% Odporność na Sztylety

8 . Diamentowy Naszyjnik +9 
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 15% Szansa na Omdlenie
~ 2000 HP

Rozkład 6/7
~ 85 Wojownik
~ 85 Ninja 
~ 85 Sura
~ 45 Szaman

 

Oczywiście 6/7 każdy sobie zrobi jak woli ja mam takie xd 
                  
                                           
                                                 Dziękuję za uwagę . Jeśli się podoba to proszę o (+) 


  • 19


#1789445 [PORADNIK] Ninja Dagger [ wojenne , pod krycie DPS , pod chakry :) ] by Czaku...

Napisane przez CzakuŚ w 21 listopad 2013 - 15:28

Witam Was serdecznie :)

 

Dziś napiszę poradnik mający na celu przedstawienie Ninji daggerA w trzech rodzajach eQ 

 

~~ eQ - pod krycie dps`ów . 

~~ eQ - wojenne 

~~ eQ - pod Skrzydełka na 75 LvL 

 

Wpierw może krótki opis co to za klasa i do czego się nadaje ten DAGGER ? 

 

~~ Ninja dagger jest postacią której zaletami są : 

 

- szybkość ataku 

- w jakimś stopniu zmniejszenie obrażeń dostawanych na wojnie tzn. [ Często na ninje nie robi się eQ dps lecz spotyka się graczy bardziej zaawansowanych co robią zmienniki typu dps Ninja i woj ,ale w to już nie będę sie zagłebiał ] 

- dość mocne obrażenia zadawane ze swych umiejętności  

 

dagger i jego wady ? : 

 

- jedną z wad może się wydawać jest to iż w dzisiejszych czasach bardzo duża ilość ABS to podstawa ,ale ninja ma jeden sposób na tak wielką ilość % obrony na tę klasę  

 

Co do umiejętności nie będę opisywał co robi poszczególna z nich ani jak jej używać ,ponieważ to jest zbędne dodawanie tekstu i informacji gdyż takie poradniki istnieją :P 

 

To teraz może przejdziemy do pierwszego typu grania naszym Daggerem jakim jest ?

 

~~ KRYCIE POSTACI BIJĄCYCH W TZW. DPS ~~

 

Postacie grające DPS czyli skupiające się na kolosalnym wyniku ich obrażeń lecz nie zwracającym na swoją wytrwałość czyli jakby nie inaczej poprostu ABS  

 

eQ KRYCIE DPS`ÓW : 

 

W tym eQ chodzi oto abyś miał tak przystosowane by jak najskuteczniej pokryć tzn. nie dać uderzyć skila ani : Mentalowi DPS , Ninji Archer DPS, Healerowi DPS i jeszcze paru innym postacią tym właśnie grającym . 

 

W tym ekwipunku nie podchodzisz do grupy nie bijesz się tylko ganiasz za DPS . 

 

Ja preferuję eQ takie :

 

Sztylety 65 - 250 : 15 zręczność - 10 ludzi - 10 szycie - 20 zaklęcie - 10 krytyk [ wielu graczy może wyśmiać po co Ci chłopie to zaklęcie -.- ? Bierz lepiej omdlenie ! ,ale ja zadam mu wtedy pytanie czy ja mam dps omdlić ? Czy też jak najszybciej go poznać z glebą ?

 

Stal : 15 miecze 15 dzwony 15 2ręka 15 strzały 2k HP

 

Naszyjnik ( diamentowy lub smoka z przetopami ) : 15 miecze 15 dzwony 15 2ręka 15 strzały 10 krytyk | 2k HP  [ ja wolę 10 krytyka ] 

 

Buty Odyna : 15 miecze 15 dzwony 15 sztylety 15 strzały 15 2ręka

 

Kolczyki [ Dla Mnie  tylko i wyłącznie Smoka +9 z przetopami ] : 15 miecze 15 sztylety 15 strzały 15 dzwony 10 ludzi [ znów kontrowersja ? Kolce Smoka u Ninji ? Tak, dla mnie są one najlepsze dlatego iż w tym eQ tracimy trochę HP co nam kolce smoka zregenerują oraz ta szybkość zaklęcia uważany przez większość nie potrzebna jest bardzo przydatna np. na czas ładowania trującej chmury czy też innego skila :) 

 

Tarcza Zagłady +9 : 15 siła 15 zręczność 15 witalność 10 ludzi NNO 

 

Hełm Rogowy +9 : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość atak 8 trucie 20 rege pż 

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 15 do pż / czy też wiatr lub coś szczerze się przyznam nie sprawdziłem jeszcze tego :P 

 

ROZKŁAD 6.7 & 1.5 w tym eQ : 

 

60 miecze - 30 sztylety - 60 strzały - 45 2ręka - 60 dzwony ~~ jest to 1.5 

 

85 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 40 szaman ~~ jest to 6.7 

 

W tym eQ mamy maksymalną ilość silny przeciwko ludziom + możliwość dodania krytyka  

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

eQ wojenne : Ninja w eQ wojennym powinna w jakimś stopniu pomóc w utrzymaniu grupy Surą WP [ w tym eQ ja stawiam zawsze na jak największą ilość ABS :) ] 

 

Sztylety : 15 omdlenie - 10 szycie - 10 krytyk - 10 ludzi - 15 zręczność [ KD ninja sura szaman ]

 

Hełm Rogowy : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość ataku 8 trucie 20 rege pż 

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 5bon - to samo co w UP .

 

Kolczyki Smoka [ dla mnie są najlepsze ] : 15 miecze sztylety strzały dzwony 2ręka . 

 

Naszyjnik Diamentowy +9 : 15 miecze dzwony strzały 2ręka 2k HP

 

Buty Skórzaki ( 20 strzał ) : 15 miecze dzwony 2ręka sztylety 2k HP

 

Stal : 15 miecze sztylety dzwony strzały 2ręka

 

tarcza sokoła +9 : 15 zręczność 15 witalność 15 odbicie 10 ludzi NNO

 

w tym eQ proporcje 6.7 & 1.5 są następujące : 

 

60 miecze 60 2ręka 60 dzwony 65 strzały 45 sztylety - to jest 1.5 

 

90 wojownik 85 ninja 70 sura 55 szaman - to jest 6.7 + różne zmienniki w kwestii gustu.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Teraz eQ pod skrzydełka którym lubię się bić gdy ktoś ma 100 Ninja :P

 

W tym zestawieniu chodzi oto abyś miał luda tyle ile wyjdzie ;D , masę średnich , sporo szycia , mało defa ( obrony która dodaje większe szycie co oznacza więcej dostajemy z hita ) , omdlenia . 

 

Skrzydełka +9 : śr +- 50 - 10 szycia - 10/15 omdlenia 5/8 trucia  [ mogą być lepsze ] przy 100 ninja KD klasowe nie ma znaczenia , ponieważ wtedy się nie liczy + silny na klasę tylko przeszywka jaka wchodzi na hicie w przeciwnika

 

Hełm 1 lvl +0 : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość ataku 8 trucie 15 ogień lub inny np. 20 reg pż

 

Kolczyki Smoka+9 ( z przetopami ,ponieważ HP ) : 15 miecze sztylety strzały dzwony 2ręka

 

Naszyjnik Diamentowy +9 : 15 miecze dzwony 2ręka strzały 15 omdlenia

 

Buty skórzaki : 15 miecze dzwony sztylety 2ręka 15 omdlenia / 2k HP

 

Tarcza Sokoła : 15 zręczność 15 witalność 15 odbicie 10 ludzi NNO

 

Stal : 15 miecze dzwony 2ręka strzały 15 sztylety / 2k HP

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 5bon - UP

 

w tym eQ mamy : 

 

- bardzo mało obrony

- masę średnich 

- dość ABS 

- dodatkowe omdlenie 

- dodatkowe trucie które powoduje jednak co chwilę odebranie tego co najmniej 1k PŻ 

- dla mnie wystarczającą ilość PŻ ( punkty życia )

 

Rozkład 6.7 & 1.5 : 

 

60 miecze 60 dzwony 60 2ręka 30 sztylety 65 strzały + 15/30 omdlenia 

 

90 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 55 szaman 

85 wojownik - 90 ninja - 70 sura - 55 szaman 

85 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 60 szaman 

90 wojownik - 85 ninja - 85 sura - 40 szaman

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Dziękuję mam nadzieję ,że ten poradnik który teraz napisałem pomoże Wam :) 

 

Pozdrawiam Czakuś .   


  • 138


#2569188 Do Zamknięcia

Napisane przez Danioツ w 29 lipiec 2014 - 09:43

14il6k5.jpg


  • 23


#2552505 IDIOTA ZABLOKOWAŁ

Napisane przez patrykos4444 w 24 lipiec 2014 - 14:13

siema

jakis idiota zablokował

wyjscie z v2 pająki

JaRoDrOp15 - nick tego noba

 a tutaj ss 88913408346006790883.png

moze cos administracja zrobić z tym nobem?


  • 2


#2546367 Bunusy "odporność na ogień, wiatr, błyskawice"

Napisane przez Kr8g w 22 lipiec 2014 - 12:45

Nie widziałem, żeby komuś chciało się udowodnić czy działają te bonusy, więc sam sprawdziłem.

 

1. Na początku pokazuję eq które ubieram.

2. Dostaję serie 3 skilli.

3. Zmieniam na eq z błyskami.

4. Po serii widać, że dmg się nie zmniejszyło.

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na błyskawice działa na skille Heallera?

Niestety nie.

 

1. To samo co up

2. Wpek uderza mnie wirem

3. Dagger atakuje mnie serią

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na wiatr działa?

Trudno jest mi stwierdzić nawet po testach

 

 

1. Pokazuje eq, które zakładam 

2. Atakuje mnie shaman smok

3. Atakuje mnie sura bm

4. Przy skillach sury bm nie ma różnicy

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na ogień działa?

- Na skille bm'a nie działa

- Na skille shamana działa oprócz podpalenia

 


  • 15


#1573274 [Poradnik] Jak sprzedawać zwierzaki w tobołku [by Nirray]

Napisane przez MamaBedePro w 29 sierpień 2013 - 20:53

Przeglądając temat w propozycjach postanowiłem napisać poradnik jak wystawić zwierzaki w sklepie

 

 

 

Zaczynamy? Tak, chyba tak

Na początku kupujemy tobołek u handlarki oraz jakiś przedmiot

(mogą to być strzały, sztylety, zwój kamieni dusz, pierścionek zaręczynowy i inne przedmioty zajmujące 1 miejsce w ekwipunku)

Ja użyłem strzał

---------

hz81.png

 

Następnie udajemy się pod dozorcę i ściągając zbroję klikamy na tobołek.

Kiedy pojawi nam się miejsce do wpisania nazwy sklepu klikamy na dozorcę i wpisując hasło, wpisujemy również nazwę swojego sklepu.

---------

64fe.png

W obu okienkach dajemy OK (zalecam najpierw włączyć sklep, a potem magazyn).

Powinno to wyglądać mniej-więcej tak.

---------

54hc.png

 

Kolejnym krokiem jest wystawienie z naszego ekwipunku tego przedmiotu, którego chcemy podmienić

(w moim przypadku strzały)

i nadanie mu takiej ceny, w jakiej chcemy wystawić zwierzaka.

---------

3gtd.png

 

 

Kolejnym punktem jest włożenie strzał oraz zwierzaka, którego chcemy sprzedać do magazynu.

(strzały przekładamy z ekwipunku, a nie z okienka handlu !)

Tak to ma wyglądać

---------

z3iw.png

 

Przedostatnim krokiem jest przełożenie zwierzaka jakiego chcemy sprzedać

(w moim wypadku jest to Lodowy Feniks)

w miejsce, w którym wcześniej znajdował się nasz przedmiot

(u mnie strzały).

---------

cvux.png

 

Teraz po najechaniu kursorem myszki na przedmiot który chcemy zastąpić, żeby sprzedać powinien zawierać nazwę i opis zwierzaka,

ale ikonkę starego przedmiotu (strzała xD)

Tak to wyglądać powinno

---------

95xi.png

 

Ostatnim krokiem jest zamknięcie magazynu, odczekaniu 10 sekund

(przez 10 sekund po zamknięciu magazynu nie można handlować i po prostu sklep się nie otworzy)

po czym nacisnąć przycisk OK i czekać, aż ktoś kupi wystawionego przez nas zwierzaka


Dowód, że wszystko działa jak powinno

---------

615l.png

 


Video poradnik

(Polecam oglądać na YouTube, bo niektórzy mogą mieć problem z jakością oraz polecam HD gdyż filmik mało waży i szybko się renderuje)

 

 

Pozdrawiam

:wub:  :wub:  :wub: 


  • 76


#722452 [PORADNIK] Wszystko o Bossach

Napisane przez PoetaNapalmu w 19 grudzień 2012 - 21:38

Witam.
Zanim uznacie mój poradnik za kolejny spam, przeczytajcie to, co napisałem niżej.

Ostatnimi czasy, na forum pojawiło się dość sporo poradników tego typu.
Wnioskuję, że spowodowane jest to brakiem podobnego poradnika w "podpietych"
Więc postanowiłem napisać własny, jeśli admini uznają, że się nie nadaje, nie obraże się za kosz.

Zaczynamy...

Dołączona grafika

czyli łatwe do ubicia, zabawa dla mniejszych lvl


Wódz orków :

Ogólne :
- Poziom 50
- Boss bardzo łatwy do ubicia
- Łatwo go dostrzec nawet pośród dużych grupek mobów
- Mało hp i dysponuje wolnym, słabym atakiem
- Ma małą szanse na omdlenie
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Można go przywołać zwojem

Czas respienia - Długo

Drop:
Slaby, bronie 65, Zbroje 48-61, Biżuteria, PD

Szkata:
Dropi do ok ~50 lvl

Mapka : Dolina orków
Dołączona grafika

Królowa Pająków :

Ogólne :
- Poziom 60
- Boss troche bardziej wymagający od wodza orków
- Można ją otruć tylko 1 raz
- Dysponuje wolnym, średnim atakiem, który może nas odepchnąć
- Średnia ilość HP
- Niewielka szansa na omdlenie
- Łatwo ją dostrzec
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Można ją przywołać zwojem

Czas respienia - Średni

Drop :
Słaby, podobny do wodza orków

Szkata :
Dropi do ok. ~60 lvl

Mapka : Loch pająków v1


Ognisty król :

Ogólne:
- Poziom 73
- Najsilniejszy boss z kategorii "Słabe"
-Ciężko go zauważyć, pomocne 2 ogniste duchy, które latają jako jego eskorta.
- Dysponuje szybkim i silnym atakiem
- Duża szansa na omdlenie
- Mało HP
- Średnie zdolności regeneracyjne

Czas respienia - średni (ok. 2godzin)

Drop :
Średni, silniejsze bronie 65lvl, zbroje 61, PD, Rękawice złodzieja, Złote monety, biżuteria, inne...

Szkata :
Leci do ok. ~75 lvl

Mapka : Ognista Ziemia
Dołączona grafika











Dołączona grafika

czyli te, które będą wymagały od nas nieco więcej



Ezoteryczny przywódca:

Ogólne :
- Poziom 54-55
- Ma mało HP
- Boss o stosunkowo słabym ataku
- Łatwo go ubić gdy ma sie eq 250
- Niewielka szansa na omdlenie
- Posiada atak podobny do błyskawicy hellera
- Łatwo go odróżnić w śród innych mobków (lewituje)
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Może się reinkarnować (powraca w mocniejszym wydaniu)
- Nie reinkarnuje się jeśli bijesz go z konia lub pod ścianą

Czas respienia - ok. 2 godziny

Reinkarnacja Ezoterycznego Przywódcy :
- Dużo HP
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Duże abs na magie
- Średni atak (przy 800 defa trzeba sporo potować)
- Na mniejszym lvlu nie obędzie się bez eq 250 i broni ze średnimi
- Reinkarnacja jest osobnym respem bossa, jeśli nikt go nie zabije, boss pojawi się w obu formach na raz

Drop :
Słaby, nic mi z niego nigdy nie dropło

Szkata :
Na pandorze nie dropi

Mapka : Świątynia Hwang
Dołączona grafika

Dziewięć ogonów :

Ogólne:
- Poziom 75
- Dużo HP
- Silny, szybki atak
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Obstawą są Lodowe Golemy
- Łatwo go dostrzec
- Podczas ataku może nas odrzucić
- Średnia szansa na omdlenie

Czas respienia - krótki (ok. 1h)

Drop :
Słaby, Podobny do ognistego króla

Szkata :
Dropi do ok. ~80 lvl

Mapka : Góra Sohan
Dołączona grafika

Zjawa żółtego Tygrysa :

Ogólne:
- Poziom 75
- Boss o stosunkowo dużym ataku
- Duża ilość HP
- Łatwo go dostrzec
- Spora szansa na omdlenie
- Szybkość - średnia
- Skillem magicznym (błyskawice) potrafi zabrać 12k hp bez kryta

Czas respienia - średni (ok. 2 godziny )

Drop :
Średni, bronie 65, zbroje 61, biżuteria, PD, inne...

Szkata :
Dropi do ok. ~85-90 lvl

Mapka :   Świątynia Hwang
Dołączona grafika











Dołączona grafika

te mają spore wymagania lub ciężko je ubić



Olbrzymi żółw :

Ogólne :
- Poziom 50
- Boss o bardzo dużych abs
- Łatwo go dostrzec
- Teleportuje się
- Odpycha atakiem
- Można chwilowo zacinać jego ataki i teleportowanie się omdleniem lub szybką serią hitów
- Średnia siła ataku
- Dużo hp
- Wysokie zdolnośći regeneracyjne
- Nie ma abs na broń dwuręczną i wachlarze
- Bicie inną bronią niż te 2 wyżej, nie przyniesie skutku
- Średnia szansa na omdlenie

Czas respienia - 3h

Drop :
Słaby, zbroje, bronie, biżuteria itd.

Szkata :
Leci do ok. ~60 lvl

Mapka : Pustynia (zwykła, nie od 150 ;] )

Władca Pająków :

Ogólne :
- Aby się do niego dostać, trzeba mieć 100lvl+ oraz skamieniałe łzy
- Po oddaniu skamieniałych łez, przed bossem czekają nas krótkie zadania
- Posiada średni atak
- Sporo HP
- Małą szanse na omdlenie
- Łatwo go dostrzec
- Słabe zdolności regeneracyjne

Czas respienia - nieokreślony, zrespia się gdy wykonasz mini-zadania

Drop :
Dobry, Los Szczęścia i itemki typu bronie 65, 70, zbroje 61...

Szkata :
Leci chyba na każdym lvl'u

Mapka : Komnata pająków (100lvl +)

Minotaur :

Ogólne :
- Sporo HP
- Średnie abs
- Średni atak
- Mała szansa na omdlenie
- Łatwo go dostrzec
- Średnie zdolności regeneracyjne

Drop :
Dobry, bronie 65, 70, zbroje 61 i inne...

Szkata :
Leci chyba na każdym lvl'u

Mapka :  Dolina Śmierci, ostatni spot (ds, 110 lvl + )

Elit. olbrzymi żółw :

Ogólne :
- Dość silny boss
- Duży atak
- Dużo hp

Drop :
Dobry, ulepszacze, bronie 65, zbroje itd.

Szkata :
Leci chyba na każdym lvlu.

Mapka : Pustynia wygnańców (150lvl +)
Dołączona grafika

Smok Beran-Setaou :

Ogólne :
- Najsilniejszy boss na pandorze
- Bardzo Dużo HP
- Silny atak
- Spora szansa na omdlenie
- Wymaga pro eq exp
- Aby się do niego dostać musisz posiadać 5krętych kluczy
- Bardzo wysokie zdolności regeneracyjne

Czas respienia - nieokreślony

Drop :
Dobry, bronie, los itd.

Szkata :
Dropi na każdym lvl'u

Mapka : Komnata smoka (av3), dojście przez av2

Azrael :

Ogólne :
-Silny boss
- Dużo hp
- Wysoki atak
- Aby do niego dojść musisz przejść wsz. poziomy piekielnych katakumb
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Można go otruć tylko raz

Drop :
Dobry, los, bronie, zbroje itd.

Szkata :
Dropi na każdym lvl'u

Mapka : Piekielne katakumby (120 lvl + )

Władca duchów drzew :

Ogólne :
- 87 lvl
- Respi tylko jeśli masz w eq szanse na spowolnienie
- Respi w granicach 70-89 lvl
- Respi z metka 85 lvl
- Respi z metka 90 lvl
- Boss z dużym HP
- Dużą odp. na magie
- Silnym atakiem (przy 1k def. musiałem potować)
- Łatwo go dostrzec, gdyż jest o wiele większy od reszty mobków
- Dysponuje jedynie atakiem fizycznym
- Mala szansa na omdlenie
- Momentalnie zabiera nam całe PE
- Ginie wraz z metkiem
- Nie obędzie się bez eq exp i broni ze średnimi

Czas respienia -  różnie, respi równo z mobkami, max 5 razy

Drop :
Słaby (mi nic nie dropło)

Szkata :
Nie dropi

Olbrzymi władca duchów drzew :

Podobno również możliwy do zrespienia... na razie tylko tyle mam informacji.
Boss potencjalnie silny z dużym hp i abs.
Nie dropi z niego szkata.
Lvl ok. 87/88


Bossy DT :

Król demonów - słaby / 2 piętro (nie liczymy parteru)
Eli. król demonów - słaby / 5 piętro
Umarły rozpruwacz - silny / 8 piętro












Swoją wiedzę uzupełniałem tymi poradnikami :
http://pandoramt2.pl...page__hl__bossy
sdfshttp://www.mpcforum....ossowie-metin2/
Dziękuję autorom...



Jeżeli dostrzegliście błąd, lub uważacie, że brakuje mi jakiegoś info... piszcie, na pewno poprawie :)
Każde info. nagradzam +...

Na bieżąco uzupełniam informacje...
  • 85


#1795007 [Poradnik] ☆ Ninja Archer ☆ DPS ☆

Napisane przez CzakuŚ w 23 listopad 2013 - 12:50

Witam serdecznie . Dziś napiszę poradnik o postaci Ninja profesji Archer . 

 

Krótkie przedstawienie postaci : 

 

~~ Archer jest postacią która posługuje się umiejętnościami na dystans tzn. Nie wdaje się zbytnio w walkę wręcz gdyż nie raz są takie sytuacje w których jednak musi : ) 

~~ Posiada On dystansowe umiejętności ,ale co nie oznacza ,że zawsze bije z nich tak samo mocno z dużej odległości jak i z bliska np. wartość obrażeń z ognistej strzały zależy od tego w jakiej odległości bijemy przeciwnika :

 

- Czym bliżej tym większe DMG .

- Czym dalej tym DMG staje się słabsze . 

 

Nasz łucznik posiada 6 umiejętności : 

 

~~ Ognista Strzałą 

~~ Ukłucie Strzałą ( jest to jedna umiejętność którą by użyć musimy być blisko naszego celu ,aby dostał obrażenia )

~~ Deszcz Strzał 

~~ Trująca Strzała 

~~ Powtarzalny Strzał 

~~ Bezszelestny Chód 

 

To są umiejętności Archera . 

 

Teraz przejdziemy do kwestii naszego eQ : 

 

W ekwipunku Archera chodzi oto ,aby zawierał On :

 

~~ Jak największą ilość % silny na ludzi .

~~ Jak najwięcej Wartości Ataku .

~~ Jak najwięcej krytycznego uderzenia . 

~~ Dla nie których też omdlenie ,ale czy to jest naprawdę potrzebne na wojnie ? Moim zdaniem nie ,a dlaczego to już wyjaśniam . 

 

Przeciętne np. Buty Odyna pod Dps Archera wyglądają tak :

 

- 15 miecze

- 15 sztylety 

- 10 szansa na krytyczne uderzenie 

- 2k HP 

- 15 % na omdlenie ... Teraz patrzymy na to z innej perspektywy Archer bije na wojnie swoimi " hitami " czyli nic innego jak uderzeniami strzałkami raz może dwa na wojnie przy wyciąganiu z bramy . Wtedy może to być i skuteczne ,ale czy pozostaje to skuteczne przez całą wojnę ? Nie .. bynajmniej jak dla mnie nie . Zadaniem archera jest Uderzyć " Deszcz Strzał " + " Ognista Strzała  " w grupę i jeśli zdoła mu się uderzyć to za chwilę pada . Wtedy ten bon 15 omdlenie jest bez sensu lepiej jest go zastąpić bonem : 15% odporność na broń dwuręczną . Dlaczego ? Dlatego ,że Bodziaki czyli profesja która ma za zadanie zlikwidować DPS biega albo z mieczem albo z dwuręką .

 

Dobrze, wyjaśniliśmy krótko teorią 5 bonu w Butach czy też naszyjniku, ponieważ do niego odnosi się to samo co do butów . 

 

Teraz już samo eQ czyli :

 

~~ Opis 1-5 

~~ Opis 6.7 

~~ Rozkładu 6.7 

 

Punkt pierwszy : Opis 6.7 bonów w naszym DPS`ie . 

 

1) Łuk 65 - 250 LvL : 

 

~~ 15 zręczność 

~~ 20 zaklęcie ( ze względu iż archer ma długi czas ładowania skili ,a tu go możemy skrócić przez dodawanie " szybkości zaklęcia " )

~~ 10 krytyk 

~~ 10 % na ludzi 

~~ 10 przeszywka lub jak kto woli [ 15 siła czy też 15 omdlenie ]

 

2) Stal Ninja - Szmaragdowa Stal którą wybrać ? ;x 

 

Wybór należy tylko i wyłącznie od Ciebie ,ponieważ Stal Ninja zwykła posiada :

 

~~ Połowę mniej obrony 

~~ ten sam % obrony na magię 

~~ 3 bonu nie posiada 

 

Szmaragdowa Stal : 

 

~~ 2x więcej obrony 

~~ ten sam % obrony na magię 

~~ 3bon - 10% odbicie ,a odbicie jest po to gdy załóżmy jakiś bodziak Cię uderzy z hita 20k+ to odbicie automatycznie odbije w niego około 2.5k obrażeń . 

 

Dobrze, wybraliśmy Stal Ninja : 

 

~~ 2k HP 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 20 % zaklęcie [ to samo co UP ] 

~~ 50 atak czy 15 % 2ręka ? Ja brałbym 2rękę . 

 

Kolczyki ? Kolejna rzecz nad którą można podyskutować ,a dlaczego ? 

 

Dla jednych wydaje się iż Kolczyki Diamentowe są lepsze ze względu na to : 

 

~~ dodatkowe 140 ataku 

~~ Dodatkowe 2k HP 

 

Bonusy otrzymuje się po dodaniu przetopów [ Niebiańskkich łez ] 

 

Kolczyki Smoka +9 + przetopy dają bonusy : 

 

~~ Dodatkowe 100 szybkości zaklęcia [ co u archera jest bardzo potrzebne ]

~~ Dodatkowe 4.7k HP - 5k HP dokładnie nie pamiętam :P 

 

Wybraliśmy załóżmy kolczyki Smoka :

 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 15 2ręka

~~ 15 szybkość ruchu 

~~ 10 % silny na ludzi 

 

Naszyjnik Smoka +9 [ z przetopami dają One wartość ataku ] : 

 

~~ 15 miecze

~~ 15 sztylety

~~ 10 krytyk 

~~ 2k HP

~~ 15 2ręka lub jak wcześniej te dość zbędne 15 % omdlenie . 

 

Bransoleta Diamentowa +9 [ przetopy dające % silny na ludzi i przeszywkę ] :

 

~~ 2k HP

~~ 15 magia 

~~ 10 ludzi

~~ 15 do pż

~~ 10 przeszywka 

 

Hełm Rogowy +8 [ +9 daje takie same atrybuty i jest na 170 ,a ten na 168 Lv ] :

 

~~ 15 magia 

~~ 10 ludzi

~~ 15 szybkość ataku 

~~ 20 regeneracja pż 

~~ 8 % trucie lub jak inni uważają / 15 ogień lub wiatr czy też błyski 

 

Buty Odyna +8 [ teza ta sama co przy Hełmie ] :

 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 2k HP

~~ 10 krytyk

~~ 15 2ręka / 15 omdlenie 

 

Tarcza Zagłady +9 [ Większ % na ludzi + inne atrybuty ] : 

 

~~ 15 zręczność 

~~ 15 siła

~~ 10 ludzi

~~ NNO 

~~ 15 % odbicie / 15 witalność [ ja wziąłbym : 15 witalność ] 

 

Sprawa bonów 1-5 myślę ,że jest wyjaśniona dobrym sposobem . 

 

Czas na bonusy jak i rozstawienie 6.7 :

 

w bonach 6.7 należy umieścić :

 

~~ 15 % silny na klasę 

~~ 250 wartość ataku 

 

Tylko jak to rozdzielić ?? Ile % na każdą klasę ?? Czy robić na Ninje i Woja dps ??? 

 

Już odpowiadam :

 

DPS się nie robi na klasę wojownika jak i ninji ,ponieważ na wojnie te postacie mają za zadanie nas zabić ,a nie my ich . My mamy pozbawić do 0 HP postaci :

 

- Szamanów 

- Sur 

 

Te postacie są to głównie postacie trzymające grupę oraz zadające w niej kolosalne obrażenia . 

 

Każdy z zaawansowanych archerów powinien posiadać :

 

~~ 8 itemków [ 250 atak + 15 silny na sure ]

~~ 8 itemków [ 250 atak + 15 silny na szamana ]

~~ 3-4 itemki ,a może i nawet 8 zależy jak stoi z Yangami zmiennymi na Ninje i Woja ,a te zmienne to wyłącznie na spoty . 

~~ dochodzi nam nowy biolog co daje : 8% silny na klasę + wartość ataku.

 

Zdarzy nam się sytuacja ,że jesteśmy na wojnie i jest :

 

~~ 3 szamanów 

~~ 8 sur 

 

Wiadomo wtedy założymy FULL DPS NA SURE . I tak się miesza ,ale to zależy od danej sytuacji . 

 

Do wszelkich wspomagaczy należą : 

 

~~ PPK [ pierścień pólksiężyca daje : 100 wartości ataku , 2k HP , średnie um 15% ]

~~ Upiorny Lizak [ 15 % na ludzi , 15 % szybkość zaklęć , 15 % wartości średnich obrażeń ]

~~ Roski : na magię , szycie , krytyka , wartość , szybkość ataku 

~~ Dłonie Krytyka i Przeszywki . 

~~ Atak & Obronę Boga Smoków .

~~ Poty na szybkość poruszania się jak i ataku . 

~~ Na wojnie grupa w której możemy dostać jakiś atrybut . 

 

Co do taktyki jak grać , jak używać skili nie będę się rozpisywał ze wzgledu na to iż każdy gracz ma inną opcję grania swoją klasą :) 

 

Pozdrawiam i dziękuję Czakuś . 


  • 46


#379861 [Poradnik] Atlantyda dla każdego!

Napisane przez drlombardo w 15 lipiec 2012 - 10:04

Witam.

Wiele osób pyta na forum: jak przenieść się do atlantydy na mniejszym lvl ?

Niestety bez używania modów jest to niemożliwe.

 

wcgen_th2.jpg

 

Przedstawię wam sposób na LEGALNE expienie w "zbugowanej" atlantydzie.

Poradnik powstał z myślą że niewiele graczy wie o tej mapie.

Zapraszam.

 

Nie będę pisać jakie bony są potrzebne w atlantydzie bo jest na tym forum setka takich poradników.


 

W każdym M1 jest teleport Atlantyda którzy przenosi nas do "zbugowanej" atlantydy.

 

0715090852.th.jpg

 

Atlantyda do której możemy wejść w dolinie orków czy za pomocą pierścienia teleportacji to zupełnie INNA MAPA ale plansza i wygląd jest ten sam.

 

Poziom pierwszy:


v1mapa.jpg




Poziom drugi:


v2mapa.jpg
Na drugim poziomie możemy włączyć mapę w grze, wciskając klawisz M

 

Czym się różni z tą "zwykłą" ?

 

1. Potwory SETAO nie mają nazw. Lodowe tak.

 

0715091631.th.jpg

 

2. Zdecydowanie mniej osób na mapie. Zdarzają się czasem wyższe lvl "expiące" lub "duszące spacje" jak kolega niżej ;)

 

newhce.th.jpg

 

czy też ten sura który twardo walczy z setao na 80 lvl razem z 100% expa ;)

 

surka.th.jpg

 

3. Odnośnie bonów jest podobnie co do zwykłej atlantydy.

 

bony.th.jpg

 

4. Brak smoka oraz "sury"

 

 

Drop broszurek szermierki jest nieporównywalnie większy niż w zwykłej atlantydzie. Można bardzo szybko zarobić i uzbierać broszurki dla własnego użytku.

 

Broszurka_Szermierki.jpg

 

 

Podsumowanie:

Można legalnie wejść na każdym lvl i korzystać z tej mapy.

Różnice w expie można dostrzec na wyższym lvl.

Do setki można tam spokojnie expić.

Duże, wolne spoty - każdy znajdzie coś dla siebie.

Zdecydowanie większy drop broszurek !

Możemy się szybko dorobić, a i na ekwipunek się przydadzą.

 

Nie jest to niewyobrażalne odkrycie ale wiele osób nie wie, dlatego postanowiłem to opublikować.

 

Dziękuje i czekam na opinie ;)

Nie zawadzi też mały rep_up.png

 

Pozdrawiam !


  • 42