Skocz do zawartości


Rebella

Rebella

Rejestracja: 19 lut 2012
Poza forum Ostatnio: dziś, 14:26
*****

#2552505 IDIOTA ZABLOKOWAŁ

Napisane przez patrykos4444 w dziś, 14:13

siema

jakis idiota zablokował

wyjscie z v2 pająki

JaRoDrOp15 - nick tego noba

 a tutaj ss 88913408346006790883.png

moze cos administracja zrobić z tym nobem?


  • 2


#2546367 Bunusy "odporność na ogień, wiatr, błyskawice"

Napisane przez Kr8g w 22 lipiec 2014 - 12:45

Nie widziałem, żeby komuś chciało się udowodnić czy działają te bonusy, więc sam sprawdziłem.

 

1. Na początku pokazuję eq które ubieram.

2. Dostaję serie 3 skilli.

3. Zmieniam na eq z błyskami.

4. Po serii widać, że dmg się nie zmniejszyło.

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na błyskawice działa na skille Heallera?

Niestety nie.

 

1. To samo co up

2. Wpek uderza mnie wirem

3. Dagger atakuje mnie serią

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na wiatr działa?

Trudno jest mi stwierdzić nawet po testach

 

 

1. Pokazuje eq, które zakładam 

2. Atakuje mnie shaman smok

3. Atakuje mnie sura bm

4. Przy skillach sury bm nie ma różnicy

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na ogień działa?

- Na skille bm'a nie działa

- Na skille shamana działa oprócz podpalenia

 


  • 10


#1573274 [Poradnik] Jak sprzedawać zwierzaki w tobołku [by Nirray]

Napisane przez MamaBedePro w 29 sierpień 2013 - 20:53

Przeglądając temat w propozycjach postanowiłem napisać poradnik jak wystawić zwierzaki w sklepie

 

 

 

Zaczynamy? Tak, chyba tak

Na początku kupujemy tobołek u handlarki oraz jakiś przedmiot

(mogą to być strzały, sztylety, zwój kamieni dusz, pierścionek zaręczynowy i inne przedmioty zajmujące 1 miejsce w ekwipunku)

Ja użyłem strzał

---------

hz81.png

 

Następnie udajemy się pod dozorcę i ściągając zbroję klikamy na tobołek.

Kiedy pojawi nam się miejsce do wpisania nazwy sklepu klikamy na dozorcę i wpisując hasło, wpisujemy również nazwę swojego sklepu.

---------

64fe.png

W obu okienkach dajemy OK (zalecam najpierw włączyć sklep, a potem magazyn).

Powinno to wyglądać mniej-więcej tak.

---------

54hc.png

 

Kolejnym krokiem jest wystawienie z naszego ekwipunku tego przedmiotu, którego chcemy podmienić

(w moim przypadku strzały)

i nadanie mu takiej ceny, w jakiej chcemy wystawić zwierzaka.

---------

3gtd.png

 

 

Kolejnym punktem jest włożenie strzał oraz zwierzaka, którego chcemy sprzedać do magazynu.

(strzały przekładamy z ekwipunku, a nie z okienka handlu !)

Tak to ma wyglądać

---------

z3iw.png

 

Przedostatnim krokiem jest przełożenie zwierzaka jakiego chcemy sprzedać

(w moim wypadku jest to Lodowy Feniks)

w miejsce, w którym wcześniej znajdował się nasz przedmiot

(u mnie strzały).

---------

cvux.png

 

Teraz po najechaniu kursorem myszki na przedmiot który chcemy zastąpić, żeby sprzedać powinien zawierać nazwę i opis zwierzaka,

ale ikonkę starego przedmiotu (strzała xD)

Tak to wyglądać powinno

---------

95xi.png

 

Ostatnim krokiem jest zamknięcie magazynu, odczekaniu 10 sekund

(przez 10 sekund po zamknięciu magazynu nie można handlować i po prostu sklep się nie otworzy)

po czym nacisnąć przycisk OK i czekać, aż ktoś kupi wystawionego przez nas zwierzaka


Dowód, że wszystko działa jak powinno

---------

615l.png

 


Video poradnik

(Polecam oglądać na YouTube, bo niektórzy mogą mieć problem z jakością oraz polecam HD gdyż filmik mało waży i szybko się renderuje)

 

 

Pozdrawiam

:wub:  :wub:  :wub: 


  • 70


#722452 [PORADNIK] Wszystko o Bossach

Napisane przez PoetaNapalmu w 19 grudzień 2012 - 21:38

Witam.
Zanim uznacie mój poradnik za kolejny spam, przeczytajcie to, co napisałem niżej.

Ostatnimi czasy, na forum pojawiło się dość sporo poradników tego typu.
Wnioskuję, że spowodowane jest to brakiem podobnego poradnika w "podpietych"
Więc postanowiłem napisać własny, jeśli admini uznają, że się nie nadaje, nie obraże się za kosz.

Zaczynamy...

Dołączona grafika

czyli łatwe do ubicia, zabawa dla mniejszych lvl


Wódz orków :

Ogólne :
- Poziom 50
- Boss bardzo łatwy do ubicia
- Łatwo go dostrzec nawet pośród dużych grupek mobów
- Mało hp i dysponuje wolnym, słabym atakiem
- Ma małą szanse na omdlenie
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Można go przywołać zwojem

Czas respienia - Długo

Drop:
Slaby, bronie 65, Zbroje 48-61, Biżuteria, PD

Szkata:
Dropi do ok ~50 lvl

Mapka : Dolina orków
Dołączona grafika

Królowa Pająków :

Ogólne :
- Poziom 60
- Boss troche bardziej wymagający od wodza orków
- Można ją otruć tylko 1 raz
- Dysponuje wolnym, średnim atakiem, który może nas odepchnąć
- Średnia ilość HP
- Niewielka szansa na omdlenie
- Łatwo ją dostrzec
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Można ją przywołać zwojem

Czas respienia - Średni

Drop :
Słaby, podobny do wodza orków

Szkata :
Dropi do ok. ~60 lvl

Mapka : Loch pająków v1


Ognisty król :

Ogólne:
- Poziom 73
- Najsilniejszy boss z kategorii "Słabe"
-Ciężko go zauważyć, pomocne 2 ogniste duchy, które latają jako jego eskorta.
- Dysponuje szybkim i silnym atakiem
- Duża szansa na omdlenie
- Mało HP
- Średnie zdolności regeneracyjne

Czas respienia - średni (ok. 2godzin)

Drop :
Średni, silniejsze bronie 65lvl, zbroje 61, PD, Rękawice złodzieja, Złote monety, biżuteria, inne...

Szkata :
Leci do ok. ~75 lvl

Mapka : Ognista Ziemia
Dołączona grafika











Dołączona grafika

czyli te, które będą wymagały od nas nieco więcej



Ezoteryczny przywódca:

Ogólne :
- Poziom 54-55
- Ma mało HP
- Boss o stosunkowo słabym ataku
- Łatwo go ubić gdy ma sie eq 250
- Niewielka szansa na omdlenie
- Posiada atak podobny do błyskawicy hellera
- Łatwo go odróżnić w śród innych mobków (lewituje)
- Słabe zdolności regeneracyjne
- Może się reinkarnować (powraca w mocniejszym wydaniu)
- Nie reinkarnuje się jeśli bijesz go z konia lub pod ścianą

Czas respienia - ok. 2 godziny

Reinkarnacja Ezoterycznego Przywódcy :
- Dużo HP
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Duże abs na magie
- Średni atak (przy 800 defa trzeba sporo potować)
- Na mniejszym lvlu nie obędzie się bez eq 250 i broni ze średnimi
- Reinkarnacja jest osobnym respem bossa, jeśli nikt go nie zabije, boss pojawi się w obu formach na raz

Drop :
Słaby, nic mi z niego nigdy nie dropło

Szkata :
Na pandorze nie dropi

Mapka : Świątynia Hwang
Dołączona grafika

Dziewięć ogonów :

Ogólne:
- Poziom 75
- Dużo HP
- Silny, szybki atak
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Obstawą są Lodowe Golemy
- Łatwo go dostrzec
- Podczas ataku może nas odrzucić
- Średnia szansa na omdlenie

Czas respienia - krótki (ok. 1h)

Drop :
Słaby, Podobny do ognistego króla

Szkata :
Dropi do ok. ~80 lvl

Mapka : Góra Sohan
Dołączona grafika

Zjawa żółtego Tygrysa :

Ogólne:
- Poziom 75
- Boss o stosunkowo dużym ataku
- Duża ilość HP
- Łatwo go dostrzec
- Spora szansa na omdlenie
- Szybkość - średnia
- Skillem magicznym (błyskawice) potrafi zabrać 12k hp bez kryta

Czas respienia - średni (ok. 2 godziny )

Drop :
Średni, bronie 65, zbroje 61, biżuteria, PD, inne...

Szkata :
Dropi do ok. ~85-90 lvl

Mapka :   Świątynia Hwang
Dołączona grafika











Dołączona grafika

te mają spore wymagania lub ciężko je ubić



Olbrzymi żółw :

Ogólne :
- Poziom 50
- Boss o bardzo dużych abs
- Łatwo go dostrzec
- Teleportuje się
- Odpycha atakiem
- Można chwilowo zacinać jego ataki i teleportowanie się omdleniem lub szybką serią hitów
- Średnia siła ataku
- Dużo hp
- Wysokie zdolnośći regeneracyjne
- Nie ma abs na broń dwuręczną i wachlarze
- Bicie inną bronią niż te 2 wyżej, nie przyniesie skutku
- Średnia szansa na omdlenie

Czas respienia - 3h

Drop :
Słaby, zbroje, bronie, biżuteria itd.

Szkata :
Leci do ok. ~60 lvl

Mapka : Pustynia (zwykła, nie od 150 ;] )

Władca Pająków :

Ogólne :
- Aby się do niego dostać, trzeba mieć 100lvl+ oraz skamieniałe łzy
- Po oddaniu skamieniałych łez, przed bossem czekają nas krótkie zadania
- Posiada średni atak
- Sporo HP
- Małą szanse na omdlenie
- Łatwo go dostrzec
- Słabe zdolności regeneracyjne

Czas respienia - nieokreślony, zrespia się gdy wykonasz mini-zadania

Drop :
Dobry, Los Szczęścia i itemki typu bronie 65, 70, zbroje 61...

Szkata :
Leci chyba na każdym lvl'u

Mapka : Komnata pająków (100lvl +)

Minotaur :

Ogólne :
- Sporo HP
- Średnie abs
- Średni atak
- Mała szansa na omdlenie
- Łatwo go dostrzec
- Średnie zdolności regeneracyjne

Drop :
Dobry, bronie 65, 70, zbroje 61 i inne...

Szkata :
Leci chyba na każdym lvl'u

Mapka :  Dolina Śmierci, ostatni spot (ds, 110 lvl + )

Elit. olbrzymi żółw :

Ogólne :
- Dość silny boss
- Duży atak
- Dużo hp

Drop :
Dobry, ulepszacze, bronie 65, zbroje itd.

Szkata :
Leci chyba na każdym lvlu.

Mapka : Pustynia wygnańców (150lvl +)
Dołączona grafika

Smok Beran-Setaou :

Ogólne :
- Najsilniejszy boss na pandorze
- Bardzo Dużo HP
- Silny atak
- Spora szansa na omdlenie
- Wymaga pro eq exp
- Aby się do niego dostać musisz posiadać 5krętych kluczy
- Bardzo wysokie zdolności regeneracyjne

Czas respienia - nieokreślony

Drop :
Dobry, bronie, los itd.

Szkata :
Dropi na każdym lvl'u

Mapka : Komnata smoka (av3), dojście przez av2

Azrael :

Ogólne :
-Silny boss
- Dużo hp
- Wysoki atak
- Aby do niego dojść musisz przejść wsz. poziomy piekielnych katakumb
- Średnie zdolności regeneracyjne
- Można go otruć tylko raz

Drop :
Dobry, los, bronie, zbroje itd.

Szkata :
Dropi na każdym lvl'u

Mapka : Piekielne katakumby (120 lvl + )

Władca duchów drzew :

Ogólne :
- 87 lvl
- Respi tylko jeśli masz w eq szanse na spowolnienie
- Respi w granicach 70-89 lvl
- Respi z metka 85 lvl
- Respi z metka 90 lvl
- Boss z dużym HP
- Dużą odp. na magie
- Silnym atakiem (przy 1k def. musiałem potować)
- Łatwo go dostrzec, gdyż jest o wiele większy od reszty mobków
- Dysponuje jedynie atakiem fizycznym
- Mala szansa na omdlenie
- Momentalnie zabiera nam całe PE
- Ginie wraz z metkiem
- Nie obędzie się bez eq exp i broni ze średnimi

Czas respienia -  różnie, respi równo z mobkami, max 5 razy

Drop :
Słaby (mi nic nie dropło)

Szkata :
Nie dropi

Olbrzymi władca duchów drzew :

Podobno również możliwy do zrespienia... na razie tylko tyle mam informacji.
Boss potencjalnie silny z dużym hp i abs.
Nie dropi z niego szkata.
Lvl ok. 87/88


Bossy DT :

Król demonów - słaby / 2 piętro (nie liczymy parteru)
Eli. król demonów - słaby / 5 piętro
Umarły rozpruwacz - silny / 8 piętro












Swoją wiedzę uzupełniałem tymi poradnikami :
http://pandoramt2.pl...page__hl__bossy
sdfshttp://www.mpcforum....ossowie-metin2/
Dziękuję autorom...



Jeżeli dostrzegliście błąd, lub uważacie, że brakuje mi jakiegoś info... piszcie, na pewno poprawie :)
Każde info. nagradzam +...

Na bieżąco uzupełniam informacje...
  • 85


#1795007 [Poradnik] ☆ Ninja Archer ☆ DPS ☆

Napisane przez CzakuŚ w 23 listopad 2013 - 12:50

Witam serdecznie . Dziś napiszę poradnik o postaci Ninja profesji Archer . 

 

Krótkie przedstawienie postaci : 

 

~~ Archer jest postacią która posługuje się umiejętnościami na dystans tzn. Nie wdaje się zbytnio w walkę wręcz gdyż nie raz są takie sytuacje w których jednak musi : ) 

~~ Posiada On dystansowe umiejętności ,ale co nie oznacza ,że zawsze bije z nich tak samo mocno z dużej odległości jak i z bliska np. wartość obrażeń z ognistej strzały zależy od tego w jakiej odległości bijemy przeciwnika :

 

- Czym bliżej tym większe DMG .

- Czym dalej tym DMG staje się słabsze . 

 

Nasz łucznik posiada 6 umiejętności : 

 

~~ Ognista Strzałą 

~~ Ukłucie Strzałą ( jest to jedna umiejętność którą by użyć musimy być blisko naszego celu ,aby dostał obrażenia )

~~ Deszcz Strzał 

~~ Trująca Strzała 

~~ Powtarzalny Strzał 

~~ Bezszelestny Chód 

 

To są umiejętności Archera . 

 

Teraz przejdziemy do kwestii naszego eQ : 

 

W ekwipunku Archera chodzi oto ,aby zawierał On :

 

~~ Jak największą ilość % silny na ludzi .

~~ Jak najwięcej Wartości Ataku .

~~ Jak najwięcej krytycznego uderzenia . 

~~ Dla nie których też omdlenie ,ale czy to jest naprawdę potrzebne na wojnie ? Moim zdaniem nie ,a dlaczego to już wyjaśniam . 

 

Przeciętne np. Buty Odyna pod Dps Archera wyglądają tak :

 

- 15 miecze

- 15 sztylety 

- 10 szansa na krytyczne uderzenie 

- 2k HP 

- 15 % na omdlenie ... Teraz patrzymy na to z innej perspektywy Archer bije na wojnie swoimi " hitami " czyli nic innego jak uderzeniami strzałkami raz może dwa na wojnie przy wyciąganiu z bramy . Wtedy może to być i skuteczne ,ale czy pozostaje to skuteczne przez całą wojnę ? Nie .. bynajmniej jak dla mnie nie . Zadaniem archera jest Uderzyć " Deszcz Strzał " + " Ognista Strzała  " w grupę i jeśli zdoła mu się uderzyć to za chwilę pada . Wtedy ten bon 15 omdlenie jest bez sensu lepiej jest go zastąpić bonem : 15% odporność na broń dwuręczną . Dlaczego ? Dlatego ,że Bodziaki czyli profesja która ma za zadanie zlikwidować DPS biega albo z mieczem albo z dwuręką .

 

Dobrze, wyjaśniliśmy krótko teorią 5 bonu w Butach czy też naszyjniku, ponieważ do niego odnosi się to samo co do butów . 

 

Teraz już samo eQ czyli :

 

~~ Opis 1-5 

~~ Opis 6.7 

~~ Rozkładu 6.7 

 

Punkt pierwszy : Opis 6.7 bonów w naszym DPS`ie . 

 

1) Łuk 65 - 250 LvL : 

 

~~ 15 zręczność 

~~ 20 zaklęcie ( ze względu iż archer ma długi czas ładowania skili ,a tu go możemy skrócić przez dodawanie " szybkości zaklęcia " )

~~ 10 krytyk 

~~ 10 % na ludzi 

~~ 10 przeszywka lub jak kto woli [ 15 siła czy też 15 omdlenie ]

 

2) Stal Ninja - Szmaragdowa Stal którą wybrać ? ;x 

 

Wybór należy tylko i wyłącznie od Ciebie ,ponieważ Stal Ninja zwykła posiada :

 

~~ Połowę mniej obrony 

~~ ten sam % obrony na magię 

~~ 3 bonu nie posiada 

 

Szmaragdowa Stal : 

 

~~ 2x więcej obrony 

~~ ten sam % obrony na magię 

~~ 3bon - 10% odbicie ,a odbicie jest po to gdy załóżmy jakiś bodziak Cię uderzy z hita 20k+ to odbicie automatycznie odbije w niego około 2.5k obrażeń . 

 

Dobrze, wybraliśmy Stal Ninja : 

 

~~ 2k HP 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 20 % zaklęcie [ to samo co UP ] 

~~ 50 atak czy 15 % 2ręka ? Ja brałbym 2rękę . 

 

Kolczyki ? Kolejna rzecz nad którą można podyskutować ,a dlaczego ? 

 

Dla jednych wydaje się iż Kolczyki Diamentowe są lepsze ze względu na to : 

 

~~ dodatkowe 140 ataku 

~~ Dodatkowe 2k HP 

 

Bonusy otrzymuje się po dodaniu przetopów [ Niebiańskkich łez ] 

 

Kolczyki Smoka +9 + przetopy dają bonusy : 

 

~~ Dodatkowe 100 szybkości zaklęcia [ co u archera jest bardzo potrzebne ]

~~ Dodatkowe 4.7k HP - 5k HP dokładnie nie pamiętam :P 

 

Wybraliśmy załóżmy kolczyki Smoka :

 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 15 2ręka

~~ 15 szybkość ruchu 

~~ 10 % silny na ludzi 

 

Naszyjnik Smoka +9 [ z przetopami dają One wartość ataku ] : 

 

~~ 15 miecze

~~ 15 sztylety

~~ 10 krytyk 

~~ 2k HP

~~ 15 2ręka lub jak wcześniej te dość zbędne 15 % omdlenie . 

 

Bransoleta Diamentowa +9 [ przetopy dające % silny na ludzi i przeszywkę ] :

 

~~ 2k HP

~~ 15 magia 

~~ 10 ludzi

~~ 15 do pż

~~ 10 przeszywka 

 

Hełm Rogowy +8 [ +9 daje takie same atrybuty i jest na 170 ,a ten na 168 Lv ] :

 

~~ 15 magia 

~~ 10 ludzi

~~ 15 szybkość ataku 

~~ 20 regeneracja pż 

~~ 8 % trucie lub jak inni uważają / 15 ogień lub wiatr czy też błyski 

 

Buty Odyna +8 [ teza ta sama co przy Hełmie ] :

 

~~ 15 miecze 

~~ 15 sztylety 

~~ 2k HP

~~ 10 krytyk

~~ 15 2ręka / 15 omdlenie 

 

Tarcza Zagłady +9 [ Większ % na ludzi + inne atrybuty ] : 

 

~~ 15 zręczność 

~~ 15 siła

~~ 10 ludzi

~~ NNO 

~~ 15 % odbicie / 15 witalność [ ja wziąłbym : 15 witalność ] 

 

Sprawa bonów 1-5 myślę ,że jest wyjaśniona dobrym sposobem . 

 

Czas na bonusy jak i rozstawienie 6.7 :

 

w bonach 6.7 należy umieścić :

 

~~ 15 % silny na klasę 

~~ 250 wartość ataku 

 

Tylko jak to rozdzielić ?? Ile % na każdą klasę ?? Czy robić na Ninje i Woja dps ??? 

 

Już odpowiadam :

 

DPS się nie robi na klasę wojownika jak i ninji ,ponieważ na wojnie te postacie mają za zadanie nas zabić ,a nie my ich . My mamy pozbawić do 0 HP postaci :

 

- Szamanów 

- Sur 

 

Te postacie są to głównie postacie trzymające grupę oraz zadające w niej kolosalne obrażenia . 

 

Każdy z zaawansowanych archerów powinien posiadać :

 

~~ 8 itemków [ 250 atak + 15 silny na sure ]

~~ 8 itemków [ 250 atak + 15 silny na szamana ]

~~ 3-4 itemki ,a może i nawet 8 zależy jak stoi z Yangami zmiennymi na Ninje i Woja ,a te zmienne to wyłącznie na spoty . 

~~ dochodzi nam nowy biolog co daje : 8% silny na klasę + wartość ataku.

 

Zdarzy nam się sytuacja ,że jesteśmy na wojnie i jest :

 

~~ 3 szamanów 

~~ 8 sur 

 

Wiadomo wtedy założymy FULL DPS NA SURE . I tak się miesza ,ale to zależy od danej sytuacji . 

 

Do wszelkich wspomagaczy należą : 

 

~~ PPK [ pierścień pólksiężyca daje : 100 wartości ataku , 2k HP , średnie um 15% ]

~~ Upiorny Lizak [ 15 % na ludzi , 15 % szybkość zaklęć , 15 % wartości średnich obrażeń ]

~~ Roski : na magię , szycie , krytyka , wartość , szybkość ataku 

~~ Dłonie Krytyka i Przeszywki . 

~~ Atak & Obronę Boga Smoków .

~~ Poty na szybkość poruszania się jak i ataku . 

~~ Na wojnie grupa w której możemy dostać jakiś atrybut . 

 

Co do taktyki jak grać , jak używać skili nie będę się rozpisywał ze wzgledu na to iż każdy gracz ma inną opcję grania swoją klasą :) 

 

Pozdrawiam i dziękuję Czakuś . 


  • 37


#379861 [Poradnik] Atlantyda dla każdego!

Napisane przez drlombardo w 15 lipiec 2012 - 10:04

Witam.

Wiele osób pyta na forum: jak przenieść się do atlantydy na mniejszym lvl ?

Niestety bez używania modów jest to niemożliwe.

 

wcgen_th2.jpg

 

Przedstawię wam sposób na LEGALNE expienie w "zbugowanej" atlantydzie.

Poradnik powstał z myślą że niewiele graczy wie o tej mapie.

Zapraszam.

 

Nie będę pisać jakie bony są potrzebne w atlantydzie bo jest na tym forum setka takich poradników.


 

W każdym M1 jest teleport Atlantyda którzy przenosi nas do "zbugowanej" atlantydy.

 

0715090852.th.jpg

 

Atlantyda do której możemy wejść w dolinie orków czy za pomocą pierścienia teleportacji to zupełnie INNA MAPA ale plansza i wygląd jest ten sam.

 

Poziom pierwszy:


v1mapa.jpg




Poziom drugi:


v2mapa.jpg
Na drugim poziomie możemy włączyć mapę w grze, wciskając klawisz M

 

Czym się różni z tą "zwykłą" ?

 

1. Potwory SETAO nie mają nazw. Lodowe tak.

 

0715091631.th.jpg

 

2. Zdecydowanie mniej osób na mapie. Zdarzają się czasem wyższe lvl "expiące" lub "duszące spacje" jak kolega niżej ;)

 

newhce.th.jpg

 

czy też ten sura który twardo walczy z setao na 80 lvl razem z 100% expa ;)

 

surka.th.jpg

 

3. Odnośnie bonów jest podobnie co do zwykłej atlantydy.

 

bony.th.jpg

 

4. Brak smoka oraz "sury"

 

 

Drop broszurek szermierki jest nieporównywalnie większy niż w zwykłej atlantydzie. Można bardzo szybko zarobić i uzbierać broszurki dla własnego użytku.

 

Broszurka_Szermierki.jpg

 

 

Podsumowanie:

Można legalnie wejść na każdym lvl i korzystać z tej mapy.

Różnice w expie można dostrzec na wyższym lvl.

Do setki można tam spokojnie expić.

Duże, wolne spoty - każdy znajdzie coś dla siebie.

Zdecydowanie większy drop broszurek !

Możemy się szybko dorobić, a i na ekwipunek się przydadzą.

 

Nie jest to niewyobrażalne odkrycie ale wiele osób nie wie, dlatego postanowiłem to opublikować.

 

Dziękuje i czekam na opinie ;)

Nie zawadzi też mały rep_up.png

 

Pozdrawiam !


  • 42


#1108704 Nowy odświeżony poradnik jak zbugować HP!

Napisane przez ZiuteQ w 15 kwiecień 2013 - 02:12

Witam. W tym poradniku napiszę jak bugować hp.

 

Zaczynajmy!

 

Żeby zbugować hp musimy mieć minimum 190lvl, dobrze jest bugować hp co 1lvl. Idziemy do handlarza i kupujemy zwój redystrybucji (WIT):

capture29k.jpg

 

Ściągamy całe eq, w tym (pierścień pół księżyca).Gdy już zresetowaliśmy hp, patrzymy ile mamy pż bez eq na 1 punkcie, może nam wejść 8k potem 9k, potem 8.3k i takie inne liczby, zmieniamy do póki nie wejdzie nam więcej niż mieliśmy na poprzednim levelu. Ilość hp zależy  od levela.

Pamiętamy że gdy zresetowaliśmy raz wystarczy dodać 1 punkt i resetujemy dalej.

Na 250lvl z ppk, smoczym P, full biologiem powinniśmy mieć 37.5k hp.

 

Tylko hp można zbugować, innego punktu statusu nie można!

 

 

 

 

Mam nadzieję że poradnik przydał się wam ;)

 

 

 


  • 123


#638674 [PORADNIK] NINJA DAGGER - ODŚWIEŻONY

Napisane przez xXLamusikXx w 14 listopad 2012 - 18:27

Perfekcyjne combo na ninje to : Odpychamy gościa hitami do tąd az sie przewróci > i wchodzimy w niego tak zeby "Wirujacy Sztylet" popychal przeciwnika>jak wstanie walimy zasadzka zeby sie przewrócił >kolejne hity do odepchnięcia i trujaca chmura , potem mozna szybki atak, i ponawiać probe ;D
  • 8


#1033076 Skuteczne ksucie, by ReVeno. CZYTAJ ZANIM ZGŁOSISZ/USUNIESZ.

Napisane przez ReVeno w 24 marzec 2013 - 16:51

DO MODERATORA FORUM - temat został raz usunięty, teraz ocenzurowałem wszystkie wulgaryzmy, więc nie ma się do czego przyczepić. Nie gracie na pandorze, więc nie wiecie jak jest. Poradnik przedstawia w pewnym sensie realia tego serwera, w żaden sposób nie łamie regulaminu i nie może zostać uznany jako spam, gdyż na serwerze takie rzeczy dzieją się codziennie, ze względu na to, że administracja nie interesuje się nami, graczami. Tak więc prosze ignorować zgłoszenia, gdyż jak już mówiłem, poradnik ten odnosi się do naszego serwera. Gdy zrobiony został poradnik, jak bugować sobie SM bądź jakieś poradniki o tym, jak zrobić kupe, to czasami stały całymi tygodniami i nikt z tym nic nie robił. Ten poradnik jest na poziomie i proszę to docenić.

 

 

Witam wszystkich.

 

Postanowiłem zrobić poradnik, na temat skutecznego jak i zarazem wku******cego ksucia... Opanowałem tą technikę do perfekcji i po prostu chciałbym sie z wami podzielić moją wiedzą :D.

 

Włączamy pandorke, idziemy do m2 bądź m1, kupujemy bardzo, bardzo dużo potów. Przydadzą się też roski, o maksymalnych wartościach i wszystkie inne wspomagacze, aby ksucie było bardziej efektywne. Przydają się też czasem pelerynki i fasolki, więc w nie także polecam się wyposażyć. Obowiązkowo zabieramy ze sobą również naszego dzielnego rumaka, gdyż bardzo się przydaje, aby bić leżącego. Zaczynajmy. Wybierasz mapke i tepasz się tam, gdzie chcesz ksuć. Najpopularniejsze lokalizacje? ^^
 

 

Av2:

 

mapaav2.png

 

Jest to miejsce gdzie spotkamy bardzo, duzą iliść osób ekspiących na PD z is jak i tych ze szkat... Wku****nie gracza gwarantowane po ksuciu conajmniej 15 min. Na mapie zaznaczyłem najczęściej zajmowane lokalizacje, przez nasze potencjalne cele.

 

 

Pustynia Wygnańcow (PW - Mapka od 150 lv.):

 

Mapa bardzo popularna, ze względu na przyrost coraz większych lvl na naszym serwerze oraz kuszący i dobry drop. Spotkamy tam naprawdę wiele celów do wk******nia. Oznaczyłem jednak najbardziej popularne miejsca, gdzie spotkanie gracza jest możliwe w 99% o każdej porze.

 

2mapkapw.png
 

Czerwonym kolorem oznaczona jest tzw "górka" Najlepszy spot zawsze znajdziemy tam jakieś ofiary które najczęściej wołają kolegów. Wtedy robi się ciekawie.

 

Zielone okręgi też są cenne i też spotkamy tam nasze ofiary. Zielone punkty mają jednak pewien minus - osoby, którym zaczynamy tam ksuć, czesto logają w przedziale czasowym 5-20 minut, można to uznać za opcję dla początkujących bądź mniej wytrwałych.

 

Dlatego polecam górkę, gdyż często odbywają się tam zadymy trwające po pare godzin. Poleca się wołać swoją gildie lub GRZYBICE - zawsze bardzo chętnie dojdziemy do sporu.
 

 

Dolina śmierci (DS):

 

Z powodu braku dostępu do mapy, wytłumacze to słowami, gdyż mapa jest banalnie prosta. Lecimy cały czas przed siebie i to w zasadzie by było na tyle na tej mapce. Jeśli podoba Ci się ta mapa i szukasz na niej ksucia na dłuższą mete, polecam lecieć na sam koniec, czyli na mino, bądź wcześniej, na tzw. górce. Reszta osób, expiących po drodze loga w krótkich odstępach czasu. Na mapie tej ksucie może okazać się monotonne, gdyż spotykamy tam częściej słabych graczy niż tych mocniejszych.
 

 

Pozostałe mapy:

 

Przedstawione wcześniej mapy są idealnym celem do ksucia i dobrej zabawy kosztem nerwów innych, jednak myśle, że znajdziemy tutaj miłośników ksucia z mniejszym lvl. Wtedy polecam ksuć w pozostałych, ciekawych z resztą lokalizacjach, takich jak red las, na bo, w świątynii, wbijaj sie ludziom do dt i kradnij pieczęcie. Dla jeszcze mniejszych polecam m2, wbijać 30lvl pół godziny to też utrapienie. Ksuj dosłownie wszędzie!

 

 

Ekwipunek:

 

Logicznym jest, że będzie nam potrzebne dobre wojenne. Przyda się też klasowe, na pojedyńcze przypadki, żeby nasz cel zaczął nas wyzywać, wtedy możemy się bardziej napawać i rozpoczynać dyskusje, które wręcz gotują naszego kolege.

 

Jeśli nie wiesz, jak się zabrać za eq, polecam skorzystać z poradnika o wojennym, moim zdaniem najlepszego na tym forum:

 

http://pandoramt2.pl...-by-ryzykantos/


Potrzebne nam oczywiście zamienniki, żeby sie ubrać przykładowo na 2 klasy itp.

 

 

Klasy do ksucia:

 

Zacznijmy od tego, że możemy ksuć wszystkim, tyle, że z jednymi idzie nam lepiej, a z drugimi spotykają nas problemy, np. kiedy ksujemy jakiemuś DPS, wymagane są od nas większe umiejętności, bądź pomoc kolegi - druga opcja jest lepsza, gdyż możemy kogoś podwójnie zwyzywać, co podwójnie wk****a.

 

 

Sposoby ksucia:

 

Rozpoczynając nasza przygodę, ksucie możemy podzielić na pewne sposoby czy stające przed nami zadania:

 

  • Jeśli osoba jest od nas z królestwa, możemy podjechać do niej i zabić używając potem fasoli, bądź pomóc jej w wybijaniu potworów, co czasami potafi człowiekowi zagotować krew - szczególnie gdy korzysta z PD.

 

  • Osoby z innego kroleswa - lepiej jest ich zabić, przywołać konia i nad nimi postać  machając mieczem, dzwonem lub czymś co tam macie (musimy pamiętać, że po każdym zabiciu naszej ofiary musimy zejść z konia i z powrotem na niego wejść, dzięki temu widzimy gdzie leży nasz przyjaciel :D).

  • Można też połączyć te 2 sposoby ze sobą, jednak gdy machamy nad gościem i jednocześnie wybijamy moobki, czy przeszkadzamy gościowi z naszego królestwa, koleś ma większe prawdopodobieństwo, że wstanie. Jest to już wyższa szkoła jazdy, dla bardziej doświadczonych osób.

 

Strategie ksucia:

 

Rozróżniamy podstawowe strategie ksucia, które można przyjąć, aby ksucie było odpowiednio zaplanowane i efektowne:

 

  • Na milczka - kusujemy nie wdajać się w żadną dyskusję, nie odpowiadamy nic a zarazem nic nie piszemy do gościa który lezy pod naszymi nogami.
  • Na Gimbusa - ciśniemy naszej ofiarze do granic możliwości, np: (Po s***ych, gildi, wyzywamy go od pe**łów itp.). Nie możemy zapomnieć o robieniu dużej ilości błędów ortograficznych!
  • Na WAMPIRELLE - Czyli Wamp kazał mi ksuć i nic na to nie poradzę...

 

 

Wskazówki, pomagające w dobrym ksuciu:
 

Jeśli ksujemy w póznych godzinach i nie mamy z kim pogadać polecam kilka kawałków muzycznych, które można wykorzystywać i które motywują nas do działania:

 

  1. http://www.youtube.c...h?v=lqbFWLKjlP4

  2. http://www.youtube.c...h?v=mpuC7L3SQus

  3. http://www.youtube.c...h?v=rO5T11pn9zE - dobra nuta kiedy bierzemy gościa na cierpliwość

  4. http://www.youtube.c...h?v=sRQwmUy1P8s

Ksując przy tej muzyce możemy na czacie cytować słowa piosenke naszej ofierze:
 

 

"Móóóóóój jest ten kawałek podłogi" - można tu zrobić dobry błąd ortograficzny, typu MUUUUUUUUUUUUUUUJ

 


"Z buta wjeżdzam"

 

 

 

"Nie odejdę stąd, pod byle pretekstem"

 

 

 

"Nie pytaj mnie dlaczego zabiłem Go"

 

 

 

 

 

Teraz parę ważnych zasad/ porad:

 

  • Przed zaczęciem ksucia, warto się przywitać "Hejka", spytać co słychać, zapytać o samopoczucie :D
  • jeśli ktoś pisze "zajęte", odopowiadamy "tak", bądź dla bardziej zaawansowanych czy znanych "morda"
  • Nigdy nie żegnamy się z ofiarą, jako pierwsi. To ofiara powinna żegnać nas - często nie są to miłe słowa
  • Możemy odpuścić ksucie, kiedy dostaniemy odpowiednią daninę od kolegi/koleżanki
  • Jeśli koleś nas zabija i od razu po tym dalej bije moobki, może to ozaczać, że ma PD ze szkaty - obserwujemy wtedy maksymalne wkurwienie! Warto podjąć w takim momencie dyskusje.
  • Wołamy kolegów wtedy gdy jest ich conajmniej 4, czasem można zrobić wyjątek

Stosując się do wszystkich tych porad, możesz ksuć na wysokim poziomie. Wykorzystując moją wiedze, często możesz się spotkać z takimi obrazkami:

 

 

 

untrustedksucie.png

 

 

reveno.jpg

 

 

reveno2.jpg

 

 

 

 

 

ryzyk1.jpg

 

Jeśli doczekasz podobnej sytuacji zrób screena i uważaj to za swoje trofeum. Najlepsi uzbierali ich już naprawde sporo.
 

Jeśl szukasz swojego autorytetu w ksuciu, zerknij na tą listę. Są tutaj najlepsi z najlepszych, szkoleni naprawde duże odstępy czasu, zbierający doświadczenia ludzie. Są po przejściach, nie znają litości i nie mają skrupułów:

 

  • WAMPIRELLA

  • Felicjana

  • Tyfusiak/ cjgrove/JoseArmando

  • ryzykantos

  • CarrieBrads

  • Sayaa

  • Cheeester

  • Ja, ReVeno aka Malina aka POMPON6 aka Sampiyon :D

  • CAŁA GILDIA GRZYBICA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeśli z czymś się nie zgadzasz to powiedz mi to kiedy będę ze swoim koniem na Twoich plecach :D

 

 

Poradnik by ReVeno.

zakaz kopiowania.


  • 252


#1036855 Ile kosztuje wojenne?

Napisane przez penkus1919 w 25 marzec 2013 - 21:13

tak jak up ale to zalezy  opisz mniej wiece ci:)

Kolce musisz dac okolo 20-30kkk

Naszyj 20-30kkk

Zbroja 20-30kkk

Helm tu juz roznie ale tera kupisz za 25-35

Tarcza 25-30 tarcza 3x15 okolo 100kkk

Perfekt miecz tez kolo 100kkk

branza perfect z 15pz 50kkk 

 


  • 2


#1036854 Ile kosztuje wojenne?

Napisane przez matrix6782 w 25 marzec 2013 - 21:13

Hełm 100kkk , branza 100kkk , wisir 30kkk , kolce 30kkk , buty 35kkk , stalka 30kkk , miecz/dzwon/sztylety to zależy ale około 100kkk ,tarcza tak samo około 100kkk razem około 550kkk :) Liczę na +++


  • 2


#555948 Eq wojenne ninja.

Napisane przez MentalXZiom w 03 październik 2012 - 16:07

Czesc, wiem, ze wiele jest takich poradnikow, ale ja postanowilem napisac swoj. Jesli sie wam nie spodoba, poprosze admina o usuniecie. Tak wiec zacznijmy od czesci opisu eq. Sa 2 opcje eq wojennego. Tradycyjne <z tarcza na 61> i eq w ktorym bedziemy zadawac spore obrazenia <z zaglada>. Ja jestem zwolennikiem tego 2, ale po przeczytaniu sami stwierdzicie co jest lepsze.


1 opcja eq wojennego :


Sztylety : jesli mamy tarcze na 61lv., polecam sztylety z zakleciem. Najlepsza opcja 1-5 bonow to 15 zwinnosc 10l 10 kret 15 omdlenie/10 szycie/15 sila 20 zaklecie.
Tarcza : kazdy woli inna, ale najlepsza bedzie 15 zwina 10l nno 15 sila 15 odbicie/15 witalnosc. Nie ladujcie inty, bo nic nie daje. Zostalo to udowodnione przez wielu.
Helm rogowy : 10l 15 magia 15 speed atak 15 ogien/20 rege pz 8 trucie.
Buty : kiedy w sztyletach bedziemy mieli 15 omdlenie to polecam skorzane 2k 3x15 15 omdlenie. Jednak jesli wsadzimy szycie/sile to odynki 2k 4x15 beda lepszym wyborem.
Bransoleta : trudno powiedziec, ale najlepsza bedzie 2k 10l 15 magia 10 szycie 15 do pz. Wielu napisze, ze 15 do pz nie dziala, ale to bzdury.
Stalka : tutaj standardowo 2k 4x15 <2 reka sztyle miecze strzaly>.
Naszyjnik DIAMENTOWY (daje nam duzo srednich + zaklecie) : taki jak stalka, 2k 4x15.
Kolczyki diamentowe/ew. smoka z przetopami : 10l 4x15 <2 reka sztyle miecze strzaly>.
Jest jeszcze sprawa kd ... wg. mnie woja, ninji sury.
Odpowiedni build do takiego eq to 80 woj 75 ninja 60 sura 45 szaman, albo standardowo 80 woj 4x60.




2 opcja eq wojennego :


Sztylety : 10l 10 kret 10 szycie/15 omdlenie 15 zwinka 15 sila. Nie ma lepszych od takich.
Tarcza : w tym przypadku tarcza zaglady, ja polecam 15 sila 15 zwina 10l nno 15 odbicie.
Helm rogowy : 10l 15 magia 15 speed atak 15 ogien/20 rege pz 8 trucie.
Buty : tak jak w przypadku standardowego eq, jak w sztyletach mamy omdlenie robimy skorzane, a jak nie to odynki.
Bransoletka : taka sama jak w przypadku standardowego eq.
Stalka : tutaj standardowo 2k 4x15 <2 reka sztyle miecze strzaly>.
Naszyjnik DIAMENTOWY (daje nam duzo srednich + zaklecie) : taki jak stalka, 2k 4x15.
Kolczyki diamentowe/ew. smoka z przetopami : 10l 4x15 <2 reka sztyle miecze strzaly>.
Jakie kd do sztyletow ? Jak dla mnie takie same jak w standardowym eq, ale mozna tez zamiast kd woja wlozyc kd szamana, bo dps i tak padnie na skilla :-).
Odpowiedni build do takiego eq to 75 woj 60 sura 60 ninja 45 szaman.





Jest jeszcze sprawa kolczykow...jakie wybrac ? Kolczyki smoka wybieramy wtedy, kiedy mamy w nich przetopy, jesli nie - to diamentowe. Dlaczego ? Ninja skupia sie glownie na hitach, a diamentowe kolczyki dodaja 120 ataku + przetopy.


Wiem, ze wielu graczom moj poradnik nie przypadnie do gustu, ale trudno. Licze na wasze opinie i pytania.
  • 19


#516196 [TUT] Poradnik Szaman - Co i jak?

Napisane przez Kasanowa ^^ w 11 wrzesień 2012 - 18:29

Witam .
W dzisiejszym poradniku napiszę jak rozwinąć postać Szaman do perfekcji :)
Opisze wszystko w kilku punktach .


1.

Miejsce Expa

1-16 M1
16-35 M2
35-43 Dolina Orków
43-56 Świątynia Hwang
56-70 V1/V2/Las/RedLas
70-95 AV1*
95-103 AV2*
103-110 AV2
110-147 Dolina Śmierci
147-150 AV2
150-182 Pustynia Wygnańców
182-250 AV2

* Na pierścieniu teleportacji AV1 jest dozwolone od 90 lv. Można również pójść na skróty i na Pierścieniu Teleportacji wybrać opcję " Dolina Orków" I Przez dolinę łatwo się dostać do V1 nie mając 90lv.
* W AV2 są 2 podziały. Moby zwyczajne i tzw. Ziny. Do 103 lv expimy na normalnych. A gdy osiągniemy 103 lvl udajemy się na Ziny :)

Nie wymieniłem jakie bony 1-5. ponieważ na forum jest sporo takich poradników i mogą być prawa autorskie.

2.







Wybranie profesji. Healer vs Smok

Smok:
- Smok jest potężna postacią zwaną ze swoich buffów oraz skilla atakującego w kilka osób: Smoczy Skowyt.
Smok ma 3 skille Pomocnicze i 3 skille Atakujące .

Pomocnicze:
- Pomoc Smoka - Podnosi nam szansę na krytyczne uderzenie
- Błogosławieństwo - Zmniejsza ataki fizyczne
- Odbicie - % .. szans na odbicie ataku wroga

Atakujące:
- Smoczy Skowyt - Skill atakujący w kilka osób naraz
- Latający Talizman - Talizman to skill zasięgowy atakujący w 1 osobę ale gdy stoi koło siebie kilka osób oni dostaną obrażenia
- Strzelający Smok - Skil słabo zasięgowy atakujący w kilka osób

Smok jest według mnie najlepszą postacią na wojny. Ma on bardzo duże hity jeżeli ma się dobrze dostosowany ekwipunek. Również dobra jest opcja : " Szaman DPS " jak i tzw. " Tan-ker* "Na pvp jest również dobry jeżeli mamy dobrze dopracowane eq i wygrywa na pewno z niejednym Bodziakiem/WP/Hellerem.Do expa jest bardzo dobry. dzięki swoim buffom może wytrzymać więcej :) Podczas wojen gildii można zbuffować innych na początku :)

* Tan-ker to znaczenie czołga. Można rozwinąć szamana tak że wytrzymasz długo,mało bijesz :-)

Healer :
- Healer jest również dobrą postacią ale trudniejszą do opanowania. Posiada on 3 Skille Pomocnicze i 3 Atakujące:

Pomocnicze:
- Leczenie - Jest to skill który dodaje nam HP. Tak zwany zastępca potów. I usuwa negatywne efekty
- Zwiększenie Ataku - Podnosi on naszą wartość ataku ( Siła )
- Zwinność - Daje nam większą szybkość zaklęcia i szybkość ruchu

Atakujące:
- Przywołanie Błyskawicy - Skill zasięgowy. Ma on możliwość omdlenie, i dzięki PT możemy dostać " Czas Trwania " i dzięki temu w zależności od rozwinięcia Dowodzenia możemy omdleć wroga na jakiś czas ( Max
60 sec)
- Błyskawiczny Rzut - Skill zasięgowy atakujący w jedną osobę ale gdy stoi koło siebie kilka osób oni dostaną obrażenia
- Burzowy Szpon - Skill zasięgowy atakujący w kilka osób na raz ale gdy stoi koło siebie kilka osób oni dostaną obrażenia

Healer jest postacią trudną do ogarnięcia . Na Wojnach świetnie sprawuje się jako " Tan-ker ". W pvp jest świetny dzięki swoim leczeniu i niektórzy mówią że niepokonany ale trzeba umieć rozwinąć dobrze postać :). W Expieniu na niższych lv jest trochę gorszy bo nie ma za dobrych skilli Pomocniczych oprócz leczenia.

3.







Ekwipunek wojenny


Są tutaj 2 opcje


- Eq by dużo bić szamanem ( polecam Smok )
- Eq by dużo wytrzymać ( polecam Healer )








Eq by dużo bić Szamanem


Buty:
- Buty Odyna +9
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 2k HP

Hełm:
- Rogowy Hełm +9
15 magia, 15 szybkość ataku,10 ludzi, 20 regeneracja PŻ, 8 trucie

Bransoletka:
- Diamentowa Bransoletka +9
15 Magia, 2k HP, 10 ludzi, 10 szycie, 15wiatr/15ogień/15% do PŻ, 40 kradzież PE,15 błyski*

Kolczyki:
- Diamentowe Kolczyki +9
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 10 ludzi

Naszyjnik:
- Naszyjnik Smoka +9 z Przetopami*
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 2k HP

Stalka:
- Czarna Szata +9
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 2k HP

Tarcza:
- Sokola Tarcza,Tarcza Smoka,Lwia Tarcza, Budd. Tarcza Tygrysa
10l, nno, 15 siła, 15 inta, 15 zręka

Dzwon/Laska:
- W zależności od lvl staramy się robić na najwyższy lv
15 siła, 15 inta, 10l, 10 szycie, 10 kryt/15 omdlenie/20 zaklęcia


* W Bransoletce 5 bon obojętny ponieważ z tego co wiem żaden nie działa. Jeżeli źle piszę napiszcie w postach
* Robimy Naszyjnik Smoka z przetopami bo przetopy w naszyjniku z przetopami dają wartość ataku. I diamentowy z przetopami jest lekko gorszy :)








Eq by dużo trzymać szamanem



Buty:
- Buty Skórzane +9 ( Wbudowany bon 20% strzały )
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 dzwony, 2k HP

Hełm:
- Rogowy Hełm +9
15 magia, 15 szybkość ataku,10 ludzi, 20 regeneracja PŻ, 8 trucie

Bransoletka:
- Diamentowa Bransoletka +9
15 Magia, 2k HP, 10 ludzi, 10 szycie, 15wiatr/15ogień/15% do PŻ, 40 kradzież PE,15 błyski

Kolczyki:
- Kolczyki Smoka +9 z przetopami
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 15 dzwony

Naszyjnik:
- Naszyjnik Smoka +9 z Przetopami
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 2k HP

Stalka:
- Czarna Szata +9
15 miecze, 15 2ręka, 15 sztylety, 15 strzały, 2k HP

Tarcza:
- Sokola Tarcza,Tarcza Smoka,Lwia Tarcza, Budd. Tarcza Tygrysa
10l, nno, 15 siła, 15 inta, 15 zręka

Dzwon/Laska:
- W zależności od lvl staramy się robić na najwyższy lv
15 siła, 20 zaklęcie, 15 omdlenie, 10 kryt, 10 szycie/15 siła


4.






Dopasowanie 6/7


Na szamana by dużo bić:

80 Wojownik
60 Ninja
60 Sura
60 Szaman
są również inne opcje ale polecam tą ewentualnie zagłada 75/60/60/45

Wymieniłem taką opcję. Ponieważ wytrzymamy trochę w grupie i w stanie są nas zabić tylko DPS.

Na szamana by dużo trzymać:

90/95 wojownik
65/60 ninja
60/65 sura
45/50 szaman
+ zmienne itemy w zależności od wojny/ustawki/bicia na spotach

Wymieniłem taką opcję. Ponieważ wytrzymamy długo w grupie :)

5.






Eq do inteligencjii


Warto sobie zrobić full eq z 6/7 bonusem 10 inteligencja

Hełm - Obojętny
Zbroja - Obojętna
Kolczyki - Kolczyki z niebiańskich łez +9 + przetopy
Naszyjnik - Perłowy +9 38 lv
Buty - Buty Odyna +9 ( 15 zaklęcie ) Ekstazyjne Buty +9 10 zaklęcie
Tarcza - Obojętnie
Bransoletka - Obojętnie
Dzwon/Wachlarz - Ekstazyjny Wachlarz +9 ( 25 zaklęcie )

6.





Rozwijanie postaci


Rzecz biorąc szaman jest dobry od 160/170 lv.
A na tym lv mamy już wszystkie statusy na 125.

7.







Taktyka na wojny


Szaman Smok eq by dużo bić:

Polecam:
- Podchodzimy do grupy i hit ujemy  1 combo = 6 hitów, 1 seria = 4 hity. Po skończeniu bicia hitów Używamy tak zwany Skowyt. I potem uderzamy 2 skille i następna seria i tak w kółko. Można również cały czas hitować ale trzeba liczyć się z tym że może was wywalić lub nie będziecie zadawać HP przeciwnikowi. Rownież gdy widzimy pojedyncze osoby uciekające od grupy polecam podejść i ich zabić ponieważ szybko padną bo nie mają za dużo HP.

Szaman Healer eq by dużo wytrzymać:

Polecam:
- Jeżeli jest grupa atakujemy z dystansu. Mamy 3 skille atakujące wiec nimi atakujemy. Jeżeli znajdziemy się w grupie używamy leczenia i staramy się  powrotem atakować z dystansu. Również jeżeli widzimy " DPS " uderzamy mu 1-2 skille ponieważ jest szansa że on padnie i nie zdąży zabić grupy. Również osoby uciekające z grupy możesz uderzyć skillem bo nie mają całego HP i możliwość że padną :)

8.







Dopalacze


Staramy się zrobić najlepsze roski. Polecam:

- 20% Magia
- 20% Przeszywające Uderzenie
- 20% Krytyczne Uderzenie
- 120 Ataku
- 8 szybkości ataku

- Dłoń Krytyka
- Dłoń Przeszywki

- Atak Boga Smoków
- Obrona Boga Smoków

- Chińska Ognista Petarda

- Zielona Mikstura D
- Fioletowa Mikstura D

- Upiorny Lizak
- Pierścień Pół Księżyca

- Buty Wiatru

9.







DPS Szaman

Napisałem wszystko w tym temacie:
http://pandoramt2.pl...a-dps-poradnik/
Są tam małe niedociągnięcia ale niestety nie mogę edytować tematu :)


_______








Liczę na krytykę. Poradnik napisałem według mojego stylu gry. Piszcie posty co poprawić itp :) Pozdrawiam Kasanowa


  • 189


#458190 [Poradnik] Dokładna Analiza Biologa.

Napisane przez Irashid w 16 sierpień 2012 - 18:04

Zanim postawisz + lub -, i napiszesz cokolwiek w tym temacie koniecznie przeczytaj go ze zrozumieniem! :)


Wstęp do poradnika.


Witam wszystkich serdecznie. Przeglądając forumowe poradniki trafiłem na kilka nieprecyzyjnych i niedokładnych poradników dotyczących misji otrzymywanych od Biologa. Jako, że na prywatnym serwerze PandoraMT2 wykonałem misje Biologa na czterech różnych postaciach i wiem dokładnie co i jak postanowiłem to opisać aby było to raz a dobrze wytłumaczone. Obecne poradniki zawierają sporo błędów i wprowadzają graczy w błąd. Moim celem było stworzenie dokładnego i estetycznego poradnika, który pomoże w wykonaniu tych misji. Bez (mam nadzieję) błędów ortograficznych, bez oczojebnej czcionki - wszystko ładnie i estetycznie opisane. Zapraszam więc do lektury.







  Misja 1. Zęby orka  



Poziom rozpoczęcia misji: 30 lv
Wymagana liczba zębów: 10 sztuk.

Jest to pierwsza misja dla Biologa. Krótka notka wprowadza Nas w temat a na mapie pojawia się migający znaczek wskazujący postać Biologa. Potrzebuje on 10 sztuk Zębów Orka. Zęby orka z plusem+ nie są przyjmowane w tej misji.  Potrzebujemy 10 pomyślnie oddanych sztuk co w praktyce może okazać się znacznie większą liczbą niż 10 bowiem Biolog często twierdzi, iż dany ząb jest zepsuty i prosi abyśmy przynieśli inny.  


SPOSÓB I MIEJSCE WYDROPIENIA:

Zęby Orka potrzebne do misji jak i te bezużyteczne z + dropią najlepiej z Czarnych Orków w Dolinie Orków. Dropią także z Orka Zwiadowcy i Łysego Czarnego Orka.  Najlepszym spotem do wydropienia kilku sztuk jest ten naprzeciwko wejścia do Świątyni Hwang. Z dobrym eq na dropka możemy je śmiało dropić już na 5 lv, najlepiej podobno lecą na 40 poziomie doświadczenia dlatego też warto zainwestować w dropka jak i gildię dla niego – jeszcze się przyda przy kolejnych misjach. Same zęby można wydropić bez aktywnej misji co powinno ucieszyć wyższe levele. Wszak dropienie zębów na 140 poziomie mija się trochę z celem. Dropkiem zrobimy to szybciej.

Same zęby dropią na ziemię i dość łatwo je przeoczyć dlatego też warto się rozglądać po wybiciu każdego spota.

KUPNO OD INNEGO GRACZA:

Zęby Orka można także kupić od innych graczy. Ich cena wacha się w okolicach 15-25 kk i nie opłaca się dawać więcej za 1 szt. UWAGA – nie dajcie się oszukać, gdyż przez pomyłkę można kupić bezwartościowy Ząb Orka +, który wygląda tak samo a jest do niczego nie potrzebny. Miejcie to na uwadze i nie dajcie się zrobić w konia!

WYDROP KAMIEŃ DUSZY JINUNGGYI:

Po pomyślnym oddaniu 10 Zębów Orka musimy wydropić jeszcze Kamień Duszy Jinunggyi. O ile zęby mogliśmy dropić dropkiem tak kamień musimy już wydropić postacią, która ma aktywną misję i którą oddawaliśmy zęby. Kamień wydropimy z tych samych mobów, z których dropiliśmy zęby. Na szczęście nawet na wysokich lv nie ma z tym problemu. Mi na 141 lv wyleciał po wybiciu pierwszego spota.  Biologa robiłem na Pandorze w sumie 4 postaciami na lv od 134 do 145 i nie było z tym problemu.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI DO EKWIPUNKU!!!

NAGRODA ZA POMYŚLNE ODDANIE ZĘBÓW I KAMIENIA:

A jakże – była robota musi być i zapłata. Po oddaniu Kamienia Biologowi ten odsyła Nas do Baek-Go, który daje nam stały bonus. W przypadku Zębów jest to +10 do szybkości poruszania się. Nie 10% tak jak to niektórzy pisali w poradnikach tylko +10 do szybkości poruszania się. Przykład? Mieliśmy  180 to dodaje nam +10 i mamy 190. Gdyby było to % dostalibyśmy 18 a tak oczywiście nie jest.







Misja 2. Księgi Klątw


Prawdopodobny poziom rozpoczęcia misji: 40 lv – tutaj wyjaśnienie. Robiłem Biologa zawsze postacią 130lv+ i nie wiem dokładnie czy następna misja jest na 40 lv (ale prawdopodobnie tak, wolałem to wyjaśnić; jest to takie małe niedopatrzenie z mojej strony, nie mam 100% pewności i z góry przepraszam). Gdyby ktoś z wysokim lv zrobił misję Biologa i nie pojawia mu się następna wystarczy skorzystać z Pierścienia Teleportacji i przenieść się na dowolną mapę. Wtedy powinna pojawić się notka. Idziemy więc z pomocą.

Wymagana liczba Ksiąg: 15 sztuk.

Druga misja dla Biologa jest już nieco trudniejsza (ale i lepsza będzie nagroda). Potrzebuje on 15 Ksiąg Klątw, które znajdziemy i wydropimy z Ezotów, które otaczają Świątynie Hwang.  W tym przypadku 15 to również nie jest docelowa liczba. Biolog dość często sugeruje, że księga jest porwana i żąda przyniesienia innej, nowej księgi.


SPOSÓB WYDROPIENIA:

Celem wydropienia ksiąg udajemy się więc do Doliny Orków i tłuczemy Ezoty, respiące się w pobliżu Świątyni (Ezot Dręczyciel , Wysoki Dręczyciel). Tutaj również posłużymy się dropkiem – najlepiej mi się sprawdzał tutaj 5 levelowy wojownik mental z eq dającym trochę do wartości ataku jak i do pż. Aby wyrobić się z oddaniem expa na gildię powinniśmy brać nie więcej jak 3-4 grupki (zakładając, że raty serwerowe nie są zwiększone). Księgi podobnie jak zęby dropią na ziemię i łatwo je przegapić dlatego też trzeba się często rozglądać.

KUPNO OD INNYCH GRACZY:

Księgi Klątw można nabyć od innych graczy w przedziale cenowym 15-30 kk i nie warto płacić więcej. Przeważnie są wystawiane po 20-25 kk.

Należy również pamiętać, że lamusy nie śpią i będą próbowały wepchnąć wam Księgi z+ ,które do misji się nie liczą i są bezużyteczne. Wyglądają tak samo dlatego też 3 razy sprawdzicie co kupujecie.

WYDROP ŚWIĄTYNNY KAMIEŃ DUSZY:

Po pomyślnym oddaniu 15 sztuk Ksiąg Biolog żąda jeszcze wydropienia Świątynnego Kamienia Duszy. Ten dropi w bardzo niespodziewanym miejscu. Mianowicie wydropimy go ze wszystkich mobów zamieszkujących PIERWSZY LOCH PAJĄKÓW. Oczywiście dropimy kamień już główną postacią, którą oddawaliśmy księgi.  Dobrze dropi na wysokich lv.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI  DO EKWIPUNKU!!!

NAGRODA:

Gdy Biolog dostanie kamień ponownie kieruje Nas do Baek-Go, który po raz kolejny daje nam stały bonus. Tym razem jest to +10 do szybkości ataku. Podobnie jak przy zębach nie jest to % tylko po prostu wartość +10. Dodatkowo otrzymujemy Szkatułkę Królowej Pająków.






Misja 3: Pamiątki po demonie.


Prawdopodobny poziom rozpoczęcia misji: 50 lv
Wymagana liczba pamiątek: 15 sztuk

Jest to trzecia misja zlecana przez Biologa. Tym razem chce przebadać 15 Pamiątek po demonie. Przedmioty z + nie są zaliczane do misji. Po pamiątki udajemy się do Wieży Demonów. I tradycyjnie już pamiętamy, że 15 pamiątek nam zdecydowanie nie wystarczy bo Biolog dość często widzi felery i prosi o nowy przedmiot.

SPOSÓB WYDROPIENIA:

Naszego dropka, który przekroczył 40 lv kierujemy do Wieży Demonów i atakujemy potwory na pierwszym piętrze. Niestety DT to miejsce nieprzyjazne, pełne dzieci neo, lamusów i nobów, którzy zabijają co chwila naszego dropka. Gdy pojawi się jakiś kox 200lv+ jest już całkiem nieciekawie i o podropieniu możemy sobie pomarzyć . Wyjściem z takiej sytuacji jest albo posiadać równie silną postać główną albo trafić na puste DT (co jest praktycznie nie możliwe). Dropić można na upartego i padać co chwila – nie warto zawracać sobie głowy i psuć nierwy. Lepiej po prostu pamiątki kupić od innych, bardziej cierpliwych graczy. Jak ktoś jest jednak cierpliwy to niech ma na uwadze, że pamiątka dropi na ziemię i dość łatwo można ją przeoczyć.

ZAKUP OD INNYCH GRACZY:

Pamiątki po demonie są itemem stosunkowo tanim, rzadko przekraczającym 10 kk za szt. 20 kk to maksymalna wartość jaką można wyłożyć za szt. Nie dajcie się oszukać i nie kupujcie pamiątek z +. które są bezużyteczne.

WYDROP KAMIEŃ DUSZY SAGYI:

Kamień niestety musimy wydropić także w DT. Tym razem kierujemy kroki główną postacią, którą oddawaliśmy pamiątki. Wydropienie go na jakimkolwiek lv jest męczące i czasochłonne. Dropi zazwyczaj na piętrze z pieczątkami  i aby do niego dojść  trzeba mieć sporo szczęścia bo DT jest zajęte praktycznie 24h/dobę.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI  DO EKWIPUNKU!!!
Z upragnionym Kamykiem pędzimy do Biologa.

NAGRODA:

Gdy Biolog dostanie w swoje łapska tak ciężko wydropiony Kamyk odeśle Nas do Baek-Go, który ma dla Nas kolejny stały bonus. Tym razem jest to +150 do obrony oraz Szkatułka Dziewięciu Ogonów.







Misja 4: Matowe Lody


Prawdopodobny poziom rozpoczęcia misji:  60 lv
Wymagana liczba: 20 sztuk Matowych lodów

Czwarta misja Biologa jest w brew pozorom znacznie łatwiejsza niż ta z pamiątkami. Tym razem potrzeba nam 20 matowych lodów. Przedmioty z+ nie są zaliczane do misji. Matowe Lody dropią z Lodowego Golema i Podziemnego Lodowego Golema. Tradycyjnie już 20 matowych lodów nam nie starczy bo Biolog uzna, że niektóre się roztopiły.

SPOSÓB I MIEJSCE WYDROPIENIA:

Nasz dzielny dropek powinien mieć 45 lv, świeża gildię i rękawicę złodzieja (nawet taką na 2 godziny – a co tym razem jeszcze sobie zarobimy). Kierujemy go na Górę Sohan w pobliże teleportu do lasu (jest to prawa, dolna część mapy). Zgarniamy spoty, na których  stoją Lodowe Golemy. Jeśli dobrze pójdzie to w godzinę powinniśmy wydropić ok. 50-70 matowych lodów jak i 2-3 kkk w sztabkach. Lody dropią na ziemię i łatwo je przegapić wśród tony niepotrzebnych śmieci.

KUPNO:

Jak ktoś nie chce tracić tej godziny może kupić Matowe lody od innego gracza. Cena to 25-40 kk za sztukę. Tradycyjnie już nie kupujcie tych z +  bo tylko stracicie kasę.

WYDROP KAMIEŃ DUSZY AURTUMRYU:

Po pomyślnym oddaniu 20 matowych lodów pora wydropić Kamień. Udajemy się w to samo miejsce gdzie dropiliśmy lody. Tym razem jednak do boju posyłamy główną postać. Kamyk dropi stosunkowo łatwo i po 2-3 minutach niezależnie od lv powinniśmy otrzymać wypragniony przedmiot.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI  DO EKWIPUNKU!!!

NAGRODA:

I znowu po oddaniu Kamienia lecimy do Baek-Go, który ma dla Nas przygotowany kolejny stały bonus. Tym razem jest to + 100 do wartości ataku oraz Szkatułka Żółtego Tygrysa.





Misja 5. Konary Zelkowa


Prawdopodobny poziom rozpoczęcia misji: 70lv
Liczba sztuk potrzebnych do wykonania zadania:  25 sztuk.

Piąta misja dla Biologa. Tym razem posyła Nas do Lasu Duchów, gdzie naszym zadaniem jest nadropić Konarów. 25 na pewno nie wystarczy bo według Biologa niektóre będą... za cienkie.

SPOSÓB I MIEJSCE WYDROPIENIA:

Udajemy się dwiema postaciami do Lasu Duchów. Konary dropią ze wszystkich mobów zamieszkujących tą mapę. Tym razem do dropienia używamy postaci głównej, która ma aktywną misję. Konary dropią dość dobrze nawet na wysokich lv. Jest jedna uwaga. Gdy mamy już jeden wydropiony konar w ekwipunku to nie dropniemy drugiego. I po to właśnie jest druga postać. Przekładamy na nią Konar i już możemy brać się za drop następnego.

UWAGA! Konar Zelkova dropi wprost do ekwipunku i łatwo można ten fakt przegapić!

KUPNO OD INNYCH GRACZY:

Konary nie mają swoich odpowiedników z+  dlatego też nie damy się okiwać. Wypragniony przedmiot kosztuje ok. 40 kk za sztukę.

WYDROP KAMIEŃ DUSZY GYIMOK:

Potrzebny kamień wydropimy na tej samej mapie co Konary. Drop banalnie prosty nawet na wysokich lv.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI  DO EKWIPUNKU!!!

NAGRODA:

Udajemy się do Biologa i oddajemy kamień. Następnie kierujemy kroki do Baek-Go, który ma dla Nas ciekawe, stałe bonusy: +15% Odporności na ludzi oraz + 15 (bez %) do szybkości poruszania się. Dodatkowo w ekwipunku znajdziemy Szkatułkę Króla Demonów.





Misja 6: Certyfikaty Tugyisa


Prawdopodobny poziom rozpoczęcia misji: 80 lv
Potrzebna liczba Certyfikatów: 30 sztuk.

Szósta misja Biologa. Tym razem wysyła Nas na Wężowe pole w celu wydropienia Certyfikatów. Tradycyjnie już 30 sztuk nam nie wystarczy bo Biolog uzna, że część jest zbyt krucha.

SPOSÓB I MIEJSCE WYDROPIENIA:

Wężowe Pole tak jak kieruje Nas nota jest nieco błędnym miejscem. Certyfikaty dropią z takich mobów jak:  Ogr Wojowinik, Ogr Rzeźnik, Niszczyciel – ogólnie z mobów, do których na Wężowym polu trzeba by daleko jechać. Takie same moby występują w Krainie Gigantów i to tam też proponuję się udać. A sam drop? Tak jak z Konarami. W ruch idzie główna postać z aktywną misją. Przedmiot wpada od razu do eq po czym przekładamy go i dropimy następny. Bardzo ładnie dropi nawet na wyższych levelach.

KUPNO OD INNYCH GRACZY:

Certyfikat jest przedmiotem o dość rozbitej cenie – można natrafić na przedmioty po 30 kk ale i po 60 kk. Nie ma tez certyfikatów z+ więc o oszustwo nie musimy się obawiać.

WYDROP KAMIEŃ DUSZY TUGYI:

Po Kamień udajemy się również do Krainy Gigantów. Na wysokich lv dropi bardzo ładnie i tylko chwilka bicia mobów i już mamy go w eq.

Kamień można także kupić/sprzedać. Aby wydropić drugi kamień należy najpierw przełożyć już wydropiony przedmiot na inną postać. Gdy mamy jeden w eq drugi już nie dropnie.

KAMIEŃ DROPI  DO EKWIPUNKU!!!

NAGRODA:

Po oddaniu kamienia Biologowi udajemy się do Baek-Go. Tym razem ma dla Nas następujące, stałe bony:  15% do wartości ataku – bon działa zarówno przeciwko ludziom jak i przeciwko mobom, zostało to przeze mnie sprawdzone – dodatkowo dostajemy także +10 (bez %) do szybkości ataku oraz Szkatułkę Umarłego Rozpruwacza.

KONIEC.

INNE WSKAZÓWKI:

- Gdy robimy Biologa postacią wysokolevelową może nam się nie pojawić od razu kolejna misja. Aby otrzymać nową notkę od Biologa wystarczy skorzystać z pierścienia teleportacji i udać się na dowolną mapę. Po pojawieniu się powinna pojawić się notka. Można także się relognąć.

- w odróżnieniu od PL tutaj można oddawać przedmioty bez czekania 24 godzin – całego Biologa można spokojnie wykonać w jeden dzień.

- w większości przypadków nie ma żadnych śmiesznych granicy lv, na którym może dropnąć dany item. Zęby, księgi, pamiątki i matowe lody można dropić dropkiem już od bardzo niskich poziomów doświadczenia. Konary, certyfikaty i Kamienie do misji dropią tylko postacią, która ma aktywną misję, dropią od razu do eq i nie można wydropić kolejnej sztuki do póki mamy już jakąś w ekwipunku.

- warto też wspomnieć, że na serwerze panuje wysoki współczynnik nobów i dzieci neo. Jeśli używacie do dropienia dropka to konieczne jest zaopatrzenie się w ochronę wysokolevelowej postaci.

- misję dla Biologa warto wykonać - bony są bardzo przydatne a nagrody w postaci szkatułek bossów można sprzedać innym graczom.

- Ceny w poradniku za dany item są aktualne na stan 16.08.2012 i mogą ulec zmianom.

Poradnik jest mojego autorstwa i zabraniam kopiowania go bez mojej zgody!




Pozdrawiam! :)
  • 365


#626990 Zbugowane punkty statusu?{Zobacz}

Napisane przez smerf01 w 08 listopad 2012 - 22:26

Witam.


Nie wiem czy był o tym poradnik,więc sorki,jeśli był... ;)
Nie którym punkty bugują się w granicach 120-164lvl. Wystarczy użyć zwoju powrotu statusu.


Jeżeli już o tym mowa,odrazu możemy zbugować HP:
1.ściągamy całe eq nawet Pierscień półksiężyca.
2.zmieniamy tak długo punkty aż otrzymamy największą wartość HP.Jest to wzrost 1-3 k HP.

 

Ps:Najlepiej zresetować punkty na 163 lvl,ponieważ wtedy możemy dać 125 pkt we wszystko.Mianowicie chodzi o :witalność,inteligencje,siłe i zręczność.

Proszę o podpięcie tego poradnika. ;)

Z góry dziękuje...

 

Pozdrawiam.


  • 43