Skocz do zawartości

Rebella

Rebella

Rejestracja: 19 lut 2012
Poza forum Ostatnio: Informacja prywatna
*****

#2925236 Złote nooby Pandory.

Napisane przez Dudii シ w 18 grudzień 2014 - 00:21

Qinnulay  
 
https://www.youtube....eature=youtu.be


  • 1


#140759 Działanei abs-ów na PANDORZE

Napisane przez choodyni w 29 luty 2012 - 16:54

Witam .
W tym poradniku postanowiłem opisać absyi ich działanie na poszczególne skile. Jest to mój pierwszy poradnik wiec wszystkie komentarze nawet krytyczne miłe widziane, byle były czymś poparte, a nie jakimiś wysnutymi teoriami typu: „BO TATA MARCINA POWIEDZIAŁ …”.
Wszystkie co niżej opisane zostało przeze mnie sprawdzone przez zrobienie eq z jednym tylko bonem.


EQ wykorzystane w testach.

Magia, ogień, wiatr i błyskawice były to
4x Maska kolcza +9
4x Drewniana Bransoleta +9
4x Błękitne ubranie +9
W każdym przedmiocie odpowiednio po 15% odporności na dany żywioł np.
Maska kolcza +9 15% abs na magie
Drewniana Bransoleta +9 15% abs na magie
Błękitne ubranie +9 15% abs na magie
Miecze, dwuręczna, sztylety, strzały, wachlarze, dzwony w ten sam sposób a eq to:
6x Błękitne ubranie +9
6x Drewniane kolczyki +9
6x Drewniany naszyjnik +9
6x Skórzane buty +9
Plus jedno eq bez żadnych bonów, żeby wyeliminować możliwie jak najwięcej zmiennych.


Pierwszy wniosek jest taki, że wszystkie absy na bronie działają jak należy na zwykłe hity, włączeni z wachlarzami i dzwonami.
To było oczywiste i proste do przewidzenia, jednak często w grze spotykałem się z opiniami , że abs na wachlarze nie działa.


A teraz sille.
Wynik to średnia z 10 prób krytyki itp. nie były liczone, wartości są małe z kilku powodów; po pierwsze im mniej zmiennych tym lepiej, a po drugie obiekt testowy dłużej żyje.


1. Szaman smok

.................................Bez abs..................45% na magie.............45% na ogień
Smoczy Skowyt..............5088......................2792.......................5085
Strzelający Smok............5172.....................2841........................5175
Latający Talizman...........1628.....................895.........................1628
Płonięcie........................1386....................1386........................1386

Podsumowując abs na ogień nie działa, dodatkowo nie zmniejsza obrażeń Płonięcia, a także nie zauważyłem zmniejszonej częstość zapalania testowanego obiektu.



2. Szaman Leczenie

........................................Bez abs...............45% na magie...............45% na błyskawice
Przywołanie Błyskawicy.........3600....................2001.........................3731
Burzowy Szpon.....................2112................... 1155..........................2135
Błyskawiczny Rzut.................3177....................1700.........................2963

Wniosek abs na błyskawice nie działa, różnica między wynikiem bez absu a z absem na błyskawice wynika z dużej rozbieżności w obrażeniach testowanych skilli.



3. Sura BM

...............................Bez abs..............45% na magie..............45% na ogien

Mroczne uderzenie........1676..................923..........................1675
Mroczna Sfera..............2483.................1361.........................2475
Duchowy Cios..............1420..................785..........................1421
Ogniste Uderzenie........1771..................976..........................1771
Duszek........................1158.................635...........................1165


Wynik jak wyżej magia działa ogień nie działa na duszka ani na żaden inny skill.




4. Sura WP

.................................Bez abs..........45% na magie........45% na wiatr.........60% na miecze
Smoczy Wir...................1076..............1074..................1071......................86
Uderzenie Palcem...........1399..............1392..................1390......................214
Rozproszenie.................914.............. 1001..................988.......................968

Jak widać na wir i paluch działają jedynie miecze, za to nie ma absu który działał by na rozproszenie, no nie licząc odporności na sure ale to nie tyczy się tematu.



Co do pozostałych klas to myślę, że nikt nie ma wątpliwości?? Wojownicy wiadomo miecze i dwuręczna w zależności z jakiej broni korzystają. Dagger sztylety lub miecze(bo są cudaki co dagerem używają miecza, ale tacy nie są groźni) w zależności z czego używa przeciwnik, plus magia która działa na trującą chmurę. Archer no to wiadomo strzały żadne ognie nie działają na ognistą, problemem jest ten ich nowy skill na który jak rozproszenie u WP nie działają normalne absy, tylko odporność na klasę.

Mam nadzieję, że zakończy to bezsensowne dyskusje i sprzedawanie PRO ELO PERFEKT EQ typu 15% wiatr 15% ogien i 15% błyski.

W razie jakichś wątpliwości lub pytań pisać niżej postaram sie wszystko wytłumaczyć.
  • 87


#2883107 Avalanche

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 29 listopad 2014 - 01:51

882lwptftjck.pngsptwi0u9l3xs.pngzsm479pryjeg.png2bc4ikqhygio.png


  • -1


#2765518 GoodAngelss Oficjalna prezentacja

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 10 październik 2014 - 12:23

Dzojnt cwelu j**any zamknij morde  :D

Polecam bo k**wa Kejti aka moja proca

 



Wiem, że mnie kc <3 XDD 

Polecam bo Kejti xD

I Zip'ek :D

 


  • -2


#2765464 AleZbiciexD

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 10 październik 2014 - 10:30

Powodzenia.


  • -1


#2814707 ✖ BujajSię zaprasza!

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 01 listopad 2014 - 00:54

Polecam, bo Krzysieg.  :D


  • -1


#2843018 Sura 250

Napisane przez Kejtiii/AoiYuki w 11 listopad 2014 - 17:11

Polecam.  ;)


  • -1


#2627287 Ninja - Asysta Wskazana

Napisane przez Xetaten w 15 sierpień 2014 - 00:14

Na samym poczatku dodam ze taki ekwipunek zostal opracowany i sprawdzony przezemnie.
Ok to zaczynajmy
Celem glownym ninji w takim ekwipunku jest zabijanie dps'ow bądz osob ktore odeszly z glownej bitwy bo mialy malo hp ale nie lataniem za nimi jak jakies dałny ze sztyletami tylko stojac spokojnie w wyznaczonym polu i napie*dalanie w nich z kruka
Przejdzmy do ekwipunku:
Bron
Polecam kruka sr 50+ z 15 na omdleniem szyciem i kretem/otruciem
Kd woja ninji sury/ woja ninji szycie

Zbroja
Tutaj nie ma znaczenia czy stal zbroja na 1 lv czy inna wazne sa bony:
-15 miecze
-15 sztylety
2khp
-50 atak
-15 dzwony

Buty polecam skorzane
2 k hp
15 miecze
15 sztyle
15 omdlenie
15 dzwony/10 kryt

Helm najlepiej smoka(wbudowane 14% na trucie)
8trucie
10lud
20 regenka pz
Odp magia 15
Odp na ogien

Tarcza zaglady
Nno
Zreka
15 odbicie ciosu
Lud 10
Nns/wit

Bransa diaxowa
2k hp
15 magia
15 do pz
10 lud
Odp ogien

Kolce diax
4x15
10 lud

Naszyjnik diax
15 miecze
15 sztyle
2k hp
15 omdlenie
10 kryt

Teraz 6/7
Ja osobiscie polecam zrobic 4 itemki 250 ataku/ 10 szycie i 4 itemki 250 ataku/10 kryt
Co hit wchodzi nam szycie i kryt
Zanim zaczniecie minusowac bo wprowadzilem pewnego rodzaju nowosc sami sprawdzcie taki ekwipunek z tym sposobem gry
+ takie eq swietnie sprawdza sie na wypadach na inne krolestwa, wystarczy stac blisko kolka
+Polecam grac dziewczyna poniewaz ma szybsze hity albo pobrac w zakladce download naprawiony bug
+ chakry sr55 z omdleniem moga nam sie przydac jezeli jakis bodziak dagger lub szaman beda chcieli sprobowac swoich sil z nami ( olsnil mnie Matiass)
+ do takiego ninji nie zabardzo przydadza nam sie skille dagera dlatego polecam zrobich archera, jezeli ktos bedzie zblizac sie w nasza strone mamy skill ktory daje nam chyba +60 speedza i trujaca strzale ktora i truje i omdlewa no i oczywiscie jezeli je*niemy w jakiegos mentala/archera ognista i pare hitow na 100% padnie


  • 10


#2538458 Złote nooby Pandory.

Napisane przez OKs w 19 lipiec 2014 - 14:54

Co tu duzo pisac.

Dojrzalość i kultura jednego z członków Lipton (nie, nie mam nic do tej gildii , nawet szanuje niektorych z jej członkow)

 

Zdjęcie TUTAJ

 


  • 1


#2450320 EQ na Ninja Dagger (Pod Grupę) by Trawka <3

Napisane przez Ciasteczkowy  w 22 czerwiec 2014 - 20:27

                                   Witam tak jak up chciałbym pokazać jak ma wyglądać EQ Dagger pod Grupę 
 

 

1 . Hełm :  Skórzana Maska +0 
~ 8/5% trucie 
~ 10% Silny przeciwko ludziom 
~ 15% Odp, na Magię 
~ 20% Regeneracja PŻ
~ 15% Szybkość Ataku 

 

 

 

2 . Skrzydła Demona Chakr +9 

~ Średnie Obrażenia 50+
~ 15% Szansa na Omdlenie 
~ 10% Szansa na przeszywające uderzenie 



3 . Ubranie Czarn . Wiatru +9
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną 
~ 15% Odporność na Sztylety 
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 2000 HP



4. Skórzane Buty +9 
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Dzwony 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną
~ 15% Szansa na Omdlenie
~ 2000 HP



5 . Tarcza Smoka +9 ( Na 61 Lv )
~ 15 Siła 
~ 15 Zręczność
~ 15% Szansa na odbicie Ciosu
~ 10% Silny przeciwko ludziom
~ Odporność na Omdlenie



6 . Diamentowa Bransoleta +9
~ 10% Silny przeciwko ludziom
~ 15% Odporność na Magię
~ 10% Szansa na przeszywające uderzenie 
~ 15% Odporność na Wiatr 
~ 2000 HP 


7 .  Kolczyki Smoka/Diamentowe +9  
~ 15% Odporność na Miecze
~ 15% Odporność na Bron Dwuręczną
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 15% Odporność na Strzały

~ 15% Odporność na Sztylety

8 . Diamentowy Naszyjnik +9 
~ 15% Odporność na Miecze 
~ 15% Odporność na Broń Dwuręczną
~ 15% Odporność na Dzwony
~ 15% Szansa na Omdlenie
~ 2000 HP

Rozkład 6/7
~ 85 Wojownik
~ 85 Ninja 
~ 85 Sura
~ 45 Szaman

 

Oczywiście 6/7 każdy sobie zrobi jak woli ja mam takie xd 
                  
                                           
                                                 Dziękuję za uwagę . Jeśli się podoba to proszę o (+) 


  • 19


#1789445 [PORADNIK] Ninja Dagger [ wojenne , pod krycie DPS , pod chakry :) ] by Czaku...

Napisane przez CzakuŚ w 21 listopad 2013 - 15:28

Witam Was serdecznie :)

 

Dziś napiszę poradnik mający na celu przedstawienie Ninji daggerA w trzech rodzajach eQ 

 

~~ eQ - pod krycie dps`ów . 

~~ eQ - wojenne 

~~ eQ - pod Skrzydełka na 75 LvL 

 

Wpierw może krótki opis co to za klasa i do czego się nadaje ten DAGGER ? 

 

~~ Ninja dagger jest postacią której zaletami są : 

 

- szybkość ataku 

- w jakimś stopniu zmniejszenie obrażeń dostawanych na wojnie tzn. [ Często na ninje nie robi się eQ dps lecz spotyka się graczy bardziej zaawansowanych co robią zmienniki typu dps Ninja i woj ,ale w to już nie będę sie zagłebiał ] 

- dość mocne obrażenia zadawane ze swych umiejętności  

 

dagger i jego wady ? : 

 

- jedną z wad może się wydawać jest to iż w dzisiejszych czasach bardzo duża ilość ABS to podstawa ,ale ninja ma jeden sposób na tak wielką ilość % obrony na tę klasę  

 

Co do umiejętności nie będę opisywał co robi poszczególna z nich ani jak jej używać ,ponieważ to jest zbędne dodawanie tekstu i informacji gdyż takie poradniki istnieją :P 

 

To teraz może przejdziemy do pierwszego typu grania naszym Daggerem jakim jest ?

 

~~ KRYCIE POSTACI BIJĄCYCH W TZW. DPS ~~

 

Postacie grające DPS czyli skupiające się na kolosalnym wyniku ich obrażeń lecz nie zwracającym na swoją wytrwałość czyli jakby nie inaczej poprostu ABS  

 

eQ KRYCIE DPS`ÓW : 

 

W tym eQ chodzi oto abyś miał tak przystosowane by jak najskuteczniej pokryć tzn. nie dać uderzyć skila ani : Mentalowi DPS , Ninji Archer DPS, Healerowi DPS i jeszcze paru innym postacią tym właśnie grającym . 

 

W tym ekwipunku nie podchodzisz do grupy nie bijesz się tylko ganiasz za DPS . 

 

Ja preferuję eQ takie :

 

Sztylety 65 - 250 : 15 zręczność - 10 ludzi - 10 szycie - 20 zaklęcie - 10 krytyk [ wielu graczy może wyśmiać po co Ci chłopie to zaklęcie -.- ? Bierz lepiej omdlenie ! ,ale ja zadam mu wtedy pytanie czy ja mam dps omdlić ? Czy też jak najszybciej go poznać z glebą ?

 

Stal : 15 miecze 15 dzwony 15 2ręka 15 strzały 2k HP

 

Naszyjnik ( diamentowy lub smoka z przetopami ) : 15 miecze 15 dzwony 15 2ręka 15 strzały 10 krytyk | 2k HP  [ ja wolę 10 krytyka ] 

 

Buty Odyna : 15 miecze 15 dzwony 15 sztylety 15 strzały 15 2ręka

 

Kolczyki [ Dla Mnie  tylko i wyłącznie Smoka +9 z przetopami ] : 15 miecze 15 sztylety 15 strzały 15 dzwony 10 ludzi [ znów kontrowersja ? Kolce Smoka u Ninji ? Tak, dla mnie są one najlepsze dlatego iż w tym eQ tracimy trochę HP co nam kolce smoka zregenerują oraz ta szybkość zaklęcia uważany przez większość nie potrzebna jest bardzo przydatna np. na czas ładowania trującej chmury czy też innego skila :) 

 

Tarcza Zagłady +9 : 15 siła 15 zręczność 15 witalność 10 ludzi NNO 

 

Hełm Rogowy +9 : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość atak 8 trucie 20 rege pż 

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 15 do pż / czy też wiatr lub coś szczerze się przyznam nie sprawdziłem jeszcze tego :P 

 

ROZKŁAD 6.7 & 1.5 w tym eQ : 

 

60 miecze - 30 sztylety - 60 strzały - 45 2ręka - 60 dzwony ~~ jest to 1.5 

 

85 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 40 szaman ~~ jest to 6.7 

 

W tym eQ mamy maksymalną ilość silny przeciwko ludziom + możliwość dodania krytyka  

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

eQ wojenne : Ninja w eQ wojennym powinna w jakimś stopniu pomóc w utrzymaniu grupy Surą WP [ w tym eQ ja stawiam zawsze na jak największą ilość ABS :) ] 

 

Sztylety : 15 omdlenie - 10 szycie - 10 krytyk - 10 ludzi - 15 zręczność [ KD ninja sura szaman ]

 

Hełm Rogowy : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość ataku 8 trucie 20 rege pż 

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 5bon - to samo co w UP .

 

Kolczyki Smoka [ dla mnie są najlepsze ] : 15 miecze sztylety strzały dzwony 2ręka . 

 

Naszyjnik Diamentowy +9 : 15 miecze dzwony strzały 2ręka 2k HP

 

Buty Skórzaki ( 20 strzał ) : 15 miecze dzwony 2ręka sztylety 2k HP

 

Stal : 15 miecze sztylety dzwony strzały 2ręka

 

tarcza sokoła +9 : 15 zręczność 15 witalność 15 odbicie 10 ludzi NNO

 

w tym eQ proporcje 6.7 & 1.5 są następujące : 

 

60 miecze 60 2ręka 60 dzwony 65 strzały 45 sztylety - to jest 1.5 

 

90 wojownik 85 ninja 70 sura 55 szaman - to jest 6.7 + różne zmienniki w kwestii gustu.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Teraz eQ pod skrzydełka którym lubię się bić gdy ktoś ma 100 Ninja :P

 

W tym zestawieniu chodzi oto abyś miał luda tyle ile wyjdzie ;D , masę średnich , sporo szycia , mało defa ( obrony która dodaje większe szycie co oznacza więcej dostajemy z hita ) , omdlenia . 

 

Skrzydełka +9 : śr +- 50 - 10 szycia - 10/15 omdlenia 5/8 trucia  [ mogą być lepsze ] przy 100 ninja KD klasowe nie ma znaczenia , ponieważ wtedy się nie liczy + silny na klasę tylko przeszywka jaka wchodzi na hicie w przeciwnika

 

Hełm 1 lvl +0 : 15 magia 10 ludzi 15 szybkość ataku 8 trucie 15 ogień lub inny np. 20 reg pż

 

Kolczyki Smoka+9 ( z przetopami ,ponieważ HP ) : 15 miecze sztylety strzały dzwony 2ręka

 

Naszyjnik Diamentowy +9 : 15 miecze dzwony 2ręka strzały 15 omdlenia

 

Buty skórzaki : 15 miecze dzwony sztylety 2ręka 15 omdlenia / 2k HP

 

Tarcza Sokoła : 15 zręczność 15 witalność 15 odbicie 10 ludzi NNO

 

Stal : 15 miecze dzwony 2ręka strzały 15 sztylety / 2k HP

 

Bransoleta Diamentowa +9 : 15 magia 10 ludzi 10 szycie 2k HP 5bon - UP

 

w tym eQ mamy : 

 

- bardzo mało obrony

- masę średnich 

- dość ABS 

- dodatkowe omdlenie 

- dodatkowe trucie które powoduje jednak co chwilę odebranie tego co najmniej 1k PŻ 

- dla mnie wystarczającą ilość PŻ ( punkty życia )

 

Rozkład 6.7 & 1.5 : 

 

60 miecze 60 dzwony 60 2ręka 30 sztylety 65 strzały + 15/30 omdlenia 

 

90 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 55 szaman 

85 wojownik - 90 ninja - 70 sura - 55 szaman 

85 wojownik - 85 ninja - 70 sura - 60 szaman 

90 wojownik - 85 ninja - 85 sura - 40 szaman

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Dziękuję mam nadzieję ,że ten poradnik który teraz napisałem pomoże Wam :) 

 

Pozdrawiam Czakuś .   


  • 144


#2569188 Do Zamknięcia

Napisane przez Danioツ w 29 lipiec 2014 - 09:43

14il6k5.jpg


  • 23


#2552505 IDIOTA ZABLOKOWAŁ

Napisane przez patrykos4444 w 24 lipiec 2014 - 14:13

siema

jakis idiota zablokował

wyjscie z v2 pająki

JaRoDrOp15 - nick tego noba

 a tutaj ss 88913408346006790883.png

moze cos administracja zrobić z tym nobem?


  • 2


#2546367 Bunusy "odporność na ogień, wiatr, błyskawice"

Napisane przez Kr8g w 22 lipiec 2014 - 12:45

Nie widziałem, żeby komuś chciało się udowodnić czy działają te bonusy, więc sam sprawdziłem.

 

1. Na początku pokazuję eq które ubieram.

2. Dostaję serie 3 skilli.

3. Zmieniam na eq z błyskami.

4. Po serii widać, że dmg się nie zmniejszyło.

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na błyskawice działa na skille Heallera?

Niestety nie.

 

1. To samo co up

2. Wpek uderza mnie wirem

3. Dagger atakuje mnie serią

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na wiatr działa?

Trudno jest mi stwierdzić nawet po testach

 

 

1. Pokazuje eq, które zakładam 

2. Atakuje mnie shaman smok

3. Atakuje mnie sura bm

4. Przy skillach sury bm nie ma różnicy

 

Link do filmu:

https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Czy odporność na ogień działa?

- Na skille bm'a nie działa

- Na skille shamana działa oprócz podpalenia

 


  • 16


#1573274 [Poradnik] Jak sprzedawać zwierzaki w tobołku [by Nirray]

Napisane przez MamaBedePro w 29 sierpień 2013 - 20:53

Przeglądając temat w propozycjach postanowiłem napisać poradnik jak wystawić zwierzaki w sklepie

 

 

 

Zaczynamy? Tak, chyba tak

Na początku kupujemy tobołek u handlarki oraz jakiś przedmiot

(mogą to być strzały, sztylety, zwój kamieni dusz, pierścionek zaręczynowy i inne przedmioty zajmujące 1 miejsce w ekwipunku)

Ja użyłem strzał

---------

hz81.png

 

Następnie udajemy się pod dozorcę i ściągając zbroję klikamy na tobołek.

Kiedy pojawi nam się miejsce do wpisania nazwy sklepu klikamy na dozorcę i wpisując hasło, wpisujemy również nazwę swojego sklepu.

---------

64fe.png

W obu okienkach dajemy OK (zalecam najpierw włączyć sklep, a potem magazyn).

Powinno to wyglądać mniej-więcej tak.

---------

54hc.png

 

Kolejnym krokiem jest wystawienie z naszego ekwipunku tego przedmiotu, którego chcemy podmienić

(w moim przypadku strzały)

i nadanie mu takiej ceny, w jakiej chcemy wystawić zwierzaka.

---------

3gtd.png

 

 

Kolejnym punktem jest włożenie strzał oraz zwierzaka, którego chcemy sprzedać do magazynu.

(strzały przekładamy z ekwipunku, a nie z okienka handlu !)

Tak to ma wyglądać

---------

z3iw.png

 

Przedostatnim krokiem jest przełożenie zwierzaka jakiego chcemy sprzedać

(w moim wypadku jest to Lodowy Feniks)

w miejsce, w którym wcześniej znajdował się nasz przedmiot

(u mnie strzały).

---------

cvux.png

 

Teraz po najechaniu kursorem myszki na przedmiot który chcemy zastąpić, żeby sprzedać powinien zawierać nazwę i opis zwierzaka,

ale ikonkę starego przedmiotu (strzała xD)

Tak to wyglądać powinno

---------

95xi.png

 

Ostatnim krokiem jest zamknięcie magazynu, odczekaniu 10 sekund

(przez 10 sekund po zamknięciu magazynu nie można handlować i po prostu sklep się nie otworzy)

po czym nacisnąć przycisk OK i czekać, aż ktoś kupi wystawionego przez nas zwierzaka


Dowód, że wszystko działa jak powinno

---------

615l.png

 


Video poradnik

(Polecam oglądać na YouTube, bo niektórzy mogą mieć problem z jakością oraz polecam HD gdyż filmik mało waży i szybko się renderuje)

 

 

Pozdrawiam

:wub:  :wub:  :wub: 


  • 76